Part 9
„'i know he doesn't love me,
but the real problem is
i still do...“„Prestaň s tým!“ Lukov hlas sa mi zarýval do uší. Nechápavo som naňho zazrela.
„S čím?“ zmraštila som čelo.
Odmlčal sa a vbehol do karavanu po výdavok za môj šalát.
„S tým ako sa na mňa vkuse usmievkaš, a si stále milá a-“ zrazu skončil vetu.
Cítila som ako mi horia líca, žeby predsa len niečo tušil? Prebehlo mi mysľou.
Rozbúchalo sa mi srdce a tak som rýchlo sklonila hlavu a postavila sa na odchod. Cítila som jeho pohľad na svojom chrbte, no dúfala som, že si to namýšľam.
„Nemám dôvod byť na teba zlá, Luke.“ moje ústa prehovorili a moje telo sa samo od seba otočil k nemu, za chôdzi. Vôbec som nechápala čo to robím.
Nakoniec som mu zakývala a rozbehla sa na pláž.
-///-/-/-/-/-/--///-/-//--//
Nohy sa mi od vzrušenia triasli ešte aj pol hodinu potom. Bola to už len spomienka, no všetko dneska sa stalo tak náhle a... Proste som sa cítila úžasne.
Cítila som sa o krok v pred. Už som sa s ním normálne rozprávala a nechala ho tam v rozpakoch? Je to možné, no obvykle nie som v takých situáciach dobrá.
Nemyslela som na to, ani na to ako som očervenela pri jeho rečiach na konci. No teraz spätne, som si uvedomovala, že nemyslel moje zabuchnutie, ale to, že sa k nemu správam milo. On na to zrejme nie je zvyknutý. Však kto by sa správal milo k bad – boyovi školy?
Donedávna sa potuloval stále sám, no teraz chodí aj s Calumom, Ashtonom a Michaelom.
Keby ho ľudia videli tak ako ja, tak by si o ňom nemysleli viac že je to bad – boy. Tú prezývku si v podstate zaslúžil len tak, z toho, že vkuse chodí v čiernom, a so skateboardom v ruke. Väčšinu času v škole nič nerobí, na – najviac sa len vytratí z vyučovania, no musím priznať, že poznám aj horších ľudí ako on a ich neprezývajú bad-boy-i.
---/-////--/-/-/-/-
V ten večer som prišla domov neskoro. Nechala som sa uniesť úžasným západom slnka, a predstavovala si, aké by to bolo keby tu sedel pri mne. V skutočnosti som si nevedela Luka predstaviť ako sa so mnou díva na západ slnka, nevyzeral ako ten typ človeka. Ale zdanie občas klame nie? A v jeho prípade mi to príde úplne normálne, keby sa to stalo aj tentoraz..
Bola som doňho zabuchnutá až po uši, a teraz som si to plne uvedomovala. Páčilo sa mi na ňom všetko.
To akým tónom sa rozprával s učiteľmi a ako mal všetko na háku, no aj to ako sa správal ku chalanom. Nebol to prejav lásky ani kamarátstva, no zdalo sa mi akoby ich mal rád, aspoň trošku.
A najviac sa mi páčilo ako sa správal ku mne.
Dobre, nebolo to ukážkové, ale aj to vás poteší po dvoch mesiacoch ničoho. Jediné na čo som sa zmohla ja, bolo nemé očumovanie jeho postavy na skateboarde. Nedokázala som mu pozrieť do očí v tú istú chvíľu ako on mne.
A možno, možno to tak malo byť. Možno som mala prechovávať city k nemu až tohto štádia a možno mu mám práve ja ukázať tú svetlú stránku života. Možno som ja, tá práva do ktorej sa zaľúbi, a možno, že sa dostane s pocitmi na tú istú úroveň ako ja za kratší čas.
A možno, že som len strašne romantická a veľmi veľa snívam.
Áno, to bude asi skôr pravda.. Kedy by sa niekto taký ako Luke, mohol čo i len pozrieť na mňa s inými pocitmi ako s kamarátstvom v očiach. Nikdy.
Som len obyčajné dievča, ktoré si ho všimlo a zamilovalo sa do jeho očí, vizáže a nakoniec aj do úsmevu.
A on? On na mňa dokáže len zazerať a vravieť s tónom, s akým sa rozprávam s rodičmi keď ma nahnevajú. Preňho som len otrava.
A vtedy, keď si to každú noc pri rozmýšľaní o ňom uvedomím, sa mi na líce skotúľa prvá kvapka slzy, no ňou to v tú noc nekončí...
-Me-
>>>>>>>>><<<<<<<<
Heyy THERE! :*
Tak máte tu novú časť, btw. krátka viem :D Ale, aj trochu smutná :(
Nebojte sa, budú aj viac smutnejšie ;)
Čo inak vravíte na túto časť? :) Mne sa celkom páči, ako to Shanaya cíti, aj napriek jej nehynúcej láske, stále vie, že šancu nemá.. :'( Je mi jej ľúto.
Váš názor? :3
***
Tak novinky, CHYSTÁ SA TRAILER! :* Už bol aj hotový, ale viete, chybyčky sa pristavia.. :D Behom tohto týždňa by tu určite mal byť :****
Čo sa dozviete v ďalšej kapitolke → teraz, keď si to spätne čítam, je to celkom poučná kapitola :) Je zo Shanayinho pohľadu, a je celkom pekne -smutná :/
Viac vám k tomu nepoviem, lebo to nemá také .. téma, rozoberá sa tam všetko :D
Dozviete sa nabudúce ♥**
So.. ďakujem za krásne komenty, a túto diel venujem _Ambri_(dačo), za krásne komenty ♥ a pomoc s trailerom, aj keď nám to nevyšlo hneď :DD
Teším sa na nové komenty, KAŽDÝ JEDEN JE SUPER ♥
Stay with me, see ya next time! ♥
xx