Piyasaya Giriyoz

185 10 0
                                    

Evet şişe yine döndü herkez merakla kimin çıkacağını bekliyordu çıkan kişi nedense yine ben ve suga'ydık ama bu sefer ben soruyordum.

Y/N=Doğruluk mu Cesaret mi?

bunu sorarken titriyordum acaba ne sorsam?siz olsanız ne sorardınız yazın?

Suga=doğruluk...

gelde soru bul aklıma gelen ilk soruyu sordum!

Y/N=şimdiye kadar kaç defa ünlü olmaktan sıkıldın?

soruya bak :(

Suga=hiçbir zaman çünkü beni seven fanlarım asla beni bıktırmıyor.

E böyle soruya böyle cevap.

Akşam böyle devam etti.onları uğurladıktan sonra hepimiz uyuduk...(hiç uzatmadan konuya girem)

sabah oldu kahfaltı yaptıktan sonra şirekete gittik.müdür sağ olsun bırakmadı duralım.

Müd=Kızlar Size bomba gibi bir haberim var.

Mira=ne oldu yine yemek yapmayı mı becerdin.

Mia=mira dalga geçme adamla.

mira=öff peki ne oldu söyle açıkça.

Müd=1.si yemek yapmayı zaten biliyorum 2.si yakında piyasaya giriyonuzzz..

Y/N.Mi.Ma.Rüz=neyyyy???

müs=doğru duydunuz yakında piyasadasınız çok çalışın...

y/n=ama daha çok erken.

müd=ne çok erken hiç de erken değil.

Y/n=peki biz çok çalışırız takma.

sonra müdür gitti bizde korografi çalıştığımız odaya gittik tam odaya girecekken kappı kendi kendine açıldı odada suga vardı şok olmuştuk.

Y/N=ne halt yiyion orda?

Suga=ya biraz terbiyeli olsan olmaz mı?

Y/N=terbiyemden bahseden terbiyeli olsa bari.

Suga=ben gayet terbiyeliyim ama senin gibi terbiyesizler beni terbiyesiz görüyor.

Y/N=aha öyledir kesin.

Mia=Lan yeter susun suga sen ne yapıyon içerde?

suga=biz sabah kahfaltı yapmadık birlkte yaparız diye sizi çağırmaya geldim hattsizin biri bana terbiyesiz dedi.

Y/N=sensin o hattsiz.

Suga =ağzını topla.

Mira=lan yürüyün gidelim yoksa ikinizide gebertirim.

Hepirlikte kafeye indik kahfaltı yaptık ama gereğinden fazla yemiş olmalıyım ki midem buladı hemen kusmaya gittim kustuktan sonra geri geldim.herkez bana dik dik bakıyordu

Y/N=ne bakıyonuz sanki ilk kez kusan birini görmüş gibisiniz.

RM=ilk kez değilde çok yediği için ilk kez kusanı görüyoruz

Y/N=o gayet normal benim kilo takıntım var(gerçekte olan bir şey benim için)

JİN=o yüzden mi çok yemiyorsun.

Y/N=Evet çünkü çok yersem kilo alırım kilo alırsam sinirlenirim sinirlenirsem ülkeyi yakarım.

Bu lafımdan sonra herkez gülmeye başladı.

Evet kısa oldu ama zamanım yoktu kusura bakmayın uyku vakti..iyi geceler :D

Dissosiyatif Kimlik Bozukluğu(MYG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin