İyileşmek...

53 3 0
                                    

Gözüm açtığımda suga karşımdaydı Yakışıklı boşuna dememişim Cidden dünyanın en yakışıklı insanı olabilir.Ama 1 dakika ya bu niye benim yatağımda ve neden bana sarılmış biçimde Ben böyle duramam ya"Suga kalksana ya rahat etmiyorum"tepki yok en iyisi ne biliyor musunuz tokat atmak su-mu hepsi boş bence tek çare tokat atmak en iyi yol bu bence,sert tokat atmam ben kıyamam ki ona "Saga kalk bak geç oldu"yavaş vuruyorum ama uyanmıyor tek çarem kaldı onu yataktan atmak.

Suga'yı yataktan atmak tek çarem biraz ittim kıpırdandı ama çıt çıkarmadı,biraz daha ittim yine aynı yanıtı aldım 3.de artık dayanamadım sert ittim Yeri boyladı kendine geldiğinde ilk işi küfür etmek oldu"Aa bey efendi insan sevgilisine küfür eder mi Ama"yüzünü buruşturarak"Aa hanım efendi insan sevgilisini yataktan atar mı?"Dedi"E benim bir bahanem var","neymiş bakalım bu bahane"Yüzü biraz ekşidi ama cevap vermemi sabırsızlıkla beklediğinin farkındaydım"Ama suga  ne yapabilirim Uyanmıyordun"Kabul etmiş gibi kafasını saladı.

"Aferin benim aşkıma" gülümseyip yataktan Kalktım"Eğer biraz daha Yerde kalırsan geç kalacaz bey efendi"Onaylayıp Ayağa Kalktı pencereye yöneldi Çüşş bide pencereden mi girmiş?

"Suga sen nasıl buraya girdin?"Oda şaşırmış bir şekilde bakarak"Bilmem"dedi"Sanırım değişmişim ama hangi kişilik senin yanında yatı ki?"Soruya soruyla cevap verdi adam resmen ya"Suga bilmem ama en iyisi bugün bir Doktorun yanına gidelim"Onaylayıp pencereden Pencereden çıktı ev çok yüksek olmasa da yüksekti yani bende banyoya girip elimi yüzümü yıkadıktan sonra giyinmek için Dolabıma yaklaştım beyaz bir t-shirt Ve Siyah bir Skinny Jean Giyip Üstüne de Siyah beyaz bir Gömlek geçirip Aşağı indim Herkes Kahvaltı ediyorlardı 1 kez de onlardan Önce kalksaydım keşke(içinizi okudum sjsjsj)Kahvaltı edip Şirkete gitmek üzere yola çıktık oradan da ben ve suga Psikiyatrist'in yanına gitmek üzere yola çıktık .

Vardığımızda Suga sıkıca elimi tutmuştu İçeri girdiğimizde Doktor oturmamızı söyledi Ben onları Dinliyordum Sadece Doktor Öksürünce Ona odaklandım dedikleriyle ben ve suga Çok Mutlu Olduk"Suga bey Sanırım iyileşme ihtimaliniz var"İkimiz de Aynı anda"NE"diye bağırdık...

(Bölüm Sonu)

Umarım Beğenirsiniz Sevimli Ve Tatlı Okuyucularım :)


Dissosiyatif Kimlik Bozukluğu(MYG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin