Beni Bırakma

56 4 4
                                    

Duvardan uzaklaştı ve benden özür diledi"neden?" diye sorduğumda "kendimi tutamadım"dedi.bense sadece"önemli değil"diyebildim.

Sanırım ilk defa birine karşı bu kadar yakınım umarım ki bu yakınlık ömür boyu sürür.Düşüncelerim'den birinin kolumu dürtmesiyle uyandım,bizimkilerin beni beklediklerini fark ettim koşarak yanlarına gittim"ne oldu ya?"dedikten sonra mira cevap verdi"bizi çalıştır git orada sefa sür oluyor mu kuzum"dedi."unni ya ne sefası ben yapar mıyım öyle bir şey"dedim"off uzatmayın provaya" .

-6 Saat Sonra-

Sonunda prova bitmişti ama bizde bitmiştik suyumuz çıktı resmen ya.bizimkilere baktığımda ayakta zor duruyorlardı benimde şuan onlardan bir farkım yok ama neyse.evin önüne geldiğimizde biz inip eve girdik,ben kendimi direk odaya attım.Bu ay içinde yaşadıklarımı düşünürsem hmm başıma gelmeyen kalmamış.düşüncelerimden kurtulup hemen kendimi banyoya attım güzel bir duş alıp yatağa fırladım.Telefonuma mesaj geldi gereksiz diye hiç açmadım bile ikincisi de gelince açtım.

-Telefon Mesajlaşması-

Psikopatım=Y/n senden bir şey isteyebilir miyim?

ben=tabi buyur?

Psikopatım=Beni Bırakma...

-The And-

Neden böyle bir şey dedi ki ben neden onu bırakayım,neyse yarın konuşuruz dedim ve uyumaya çalıştım bakın çalıştım dedim.Nedense suga'nın dedikleri aklıma takıldı Neden bırakma dedi ki şimdi zorla da olsa uykuya dalmıştım 

Sabah uyandığımda Karşımda çok yakışıklı bir yüz  vardı.

Ne yakışıklı yüz mü? Onun burada ne işi var?


Arkadaşlar kusura bakmayın y/b geç geliyor biliyorum çok çok sorry :)

Bu arada Suga'ya açılan tag için hep beraber #Savemesuga diyoruz:D

Dissosiyatif Kimlik Bozukluğu(MYG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin