Suga Arkamdan Mutfağa Geldi Bende Kahfe Makinesine Kahfe Katıyordum Suga Ellimi Tutarak Beni kendine çevirdi bende ani refleksle tokat attım anaaaa çok ileriye gittim loo.
Y/N=Kusura bakma anni refleksle oldu çok pardon.
Suga=Ohaa Ellin çok ağırmış kocan olacak kişiye Allah sabır versin.
Y/N=dalga mı geçiyorsun benle.
Suga=hayır ne dalga geçmesi.
Y/N=öff boşver saddede gel sen niye benim ellimden tutup çevirdin onu söyle.
Suga=ellini yakacaktında ondan.ne düşünüyordun da sıcak kahfe makinesine kahfe katarken kaşığı dibine vuruyordun.
Y/N=nee ayy kusura bakma ya sanada tokat attım.
Suga=yok önemli değil refleks olduğunun farkındayım.
Y/N=sen niye mutfağa geldin.
Su çeşmesini göstererek cevap verdi.
Suga=su içmek istiyordum da kendim alıyım dedim
Y/N=ha dur veriyim ben sana.
bardak aldım ve çeşmeyi açtım suyu doldurdum sugaya verirken ellim onun elline değdi kalbim aniden hızlıca attmaya başladı sanki yerinden çıkıcaktı hemen ellimi geri çektim o suyunu içti ben kahfe yapmaya devam ettim bardağı bana uzatarak teşekkür etti.sonra içeri gitti bende bi 10 dk sonra içeri gittim kahfeler ellimde sanki görücü gelmiş gibiydim :D.
uzun bi süre konuştuk suga sürekli bana bakıyordu o bana bakarken hemen başka bir yere bakıyormuş gibi yapıyordum bi ara tam ona bakarken bana kaş göz işaretti yapıyordu hedefi neydi bende anlamadım beni mutfağa çağırıyordu bende omuzlarımı yukarı aşağı hareket ettirerek hayır demeye çalışıyordum.
suga aniden ayağı kalktı herkes ona bakıyordu .
J-hope=hyung ne oldu birşey mi var.
Suga=evet çok önemli birşey var.
Rm=Ne oldu söylesene?
suga aniden elimi tutu ve beni mutfağa doğru çekmeye başladı kolumu yine çekiyordu aslında şu kol çekme işine alışmıştım :D
Mutfağa gittiğimizde sugadan çok korkmuştum bana sinirli sinirli bakıyordu hemen sordum.
Y/N=ne şu dieceğin önemli şey söyle çabuk.
Suga=şuan söyleyeceğim şey inan önemli olmasa bende seni zorla gettirmezdim
Y/N=evet.dinliyorum
Suga=Y/N beni dikkatli dinle.
Y/N=ay tamam dinliyorum de söyle.
tam suga söyliyeceken içerden bağırma sesi geldi
RM=suga hadi gidiyoruz müdür aradı.
o sırada beni bir gülme tutu neden mi.
Suga=Hay ben Bu işin ...
Dedi gülmekten yıkılacaktım resmen bunlar gitti gitmesine şimdide bizim kızların sorgu zamanı başlasın sorgu.
Mia=ne oldu suga sana ne dedi.
Mira=o aniden çıkış neydi.
Rüzgar=Ne oldu söylesene hadi.
Y/N=zıkkımın kökü oldu tamam bişey olmadı sadece konuşmak istemiş.ben gidiyorum dinlenicem biraz.
Ayağı kalktım ve odama doğru illerledim.tam merdivenleri çıkarken dünyanın en kötü şeyi oldu.
Diğer Bölüme Geçtin De Hayde ...:D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dissosiyatif Kimlik Bozukluğu(MYG)
Novela JuvenilEy Aşk Sen Nelere Kadirsin :) Sizin Aşkınız Benimki Kadar Pisikopat Mı? Aşkın Sonu Ölüm Olmak Zorunda Mı? Sen Benim Gecemde Doğan Güneşimsin...!