Gözümü Açtığımda Karşımda 1 Adet şaşkın suga vardı hemen ona dönüp sordum.
Y/n=Bu seferde başka biriyim deme seni gebertirim.
Bu cümleyi kullanmam'la suga gülmekten yerlere serildi bende ona koca gözlerimle bakıyordum kafayı mı yedi diye düşünürken.
Suga=sanırım sevgilime biraz çok çektirmişler.
Y/n=su-su suga sen misin?
Suga=düşünelim aynı gözler aynı eller aynı ayaklar sanırım benim.
Suga o olduğunu söyledikten sonra doğrudan boynuna atladım suga şok geçirmiş olacaktı ki hiç sarlımadı bile öküz işte ne anlayacak romantizimden.Ondan ayrıldığımda bana dik dik baktı.
Suga=Y/n sanırım seni çok üzmüşüm çok üzgünüm başından belliydi böyle ölacağı ben seni hak ettmiyorum eğer ayrıl..
suganın cümlelerini benim dudaklarım olmuştu.ondan ayrıldığımda hemen ona dönüp.
Y/n=lütfen böyle söyleme ben seni her halinle seve bileceğim için sevdim Lütfen bir daha böyle cümleler kullanma.
Suga=beni bırakmayacağına söz verirmisin.
Y/n=Hemde ölene kadar ama sende bana söz ver iyileşmene yardım edebileceğime.
Suga=ama y/n bunun tehlikeli olacağını biliyorsun değil mi hiç bir konuda söz veremem.
Y/n=lütfen suga bak söz veriyorum kötü bir duruma düşersem işin peşini bırakacağım.
Suga=peki o zaman....bu arada biz ne zamandır burdayız VEE BİZ NE ARA BURAYA GELDİK??
Y/N=şimdi özet geçecek olursak sen bu sabah beni sporda yakaladın.
Suga=orayı bende hatırlıyorum.
Y/n=sözümü kesmesen anlatıyorum.arabaya binmemi söyledin işte arabada başın ağrımaya başladı bende rm e mesaj attıp durumunu söyledim oda bana ne yapmam gerektiğini söyledi bende tetpirimi alıp arabayı durdurdum işte o sırada min ho çıktı.
Suga=umarım kötü bir şey yapmadı.
Y/n=Yaptı hemde en kötüsünü...!
Suga=ne sana dokunmaya mı kalktı.
Y/N= hayır kıyafetlerime karışmaya kalktı.
Suga bana biraz baktıktan sonra bi kahkaha patlatı.bende ona sinirli gözlerle bakarak.
Y/n=Devam ediyorum min ho beni eve getirdi üstümü değiştirdim falan filan işte min ho beni lunapark a götürdü orda gondola bindik binmez olaydık.o sırada yu sub diye biri çıktı işte bende eve gettirip yatırdım olan bu.
Suga=vay be ne maceraymış kardeşemi Yaw.
Y/n=onu birde bana sor.
Suga=ee oturmaya devam edecekmisin bilmem ama prova var geç kalırsan patron sana ne yapar bilmem.
Hemen saate baktı ana saat İkini 3 olmuş heman çaketimi alıp evden çıktım Allah suga yı unnutum ben ona mesaj attıyım derken Aniden Biri karşıma çıkıp telefonumu ellimden aldı Tam tepki verecekken Ellimi Tutup Ağzımı Kapatı Gözünü Göremiyordum Cebinden Bir Bıçak Çıkarıp boynuma tutu bende korkudan ses çıkarmadım ellini ağzımdan çekti ben tam bağıracakken bıçağın arkasıyla kafama vurdu bende kendimden geçmiştim.
(BÖLÜM SONU)
Evvett Aşklarım Ve Aşka İnamayan Canolarım :D yaw kusura bakmayın bayarm hazırlı temizliği derken bayadır yb gelmiyor kusura bakmayın Bu Arada Bayramınız Mübarek Olsun Hepinizi Seviyom Umarım bayramınız her gününüz gibi mutlu geçer haa bu arada yorum yazmayı ve oylamayı unnutmayalım hepinizi seviyorum tanımamama rağmen hemde umarım sizde beni sevmişsinizdir Öpüldünüz :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dissosiyatif Kimlik Bozukluğu(MYG)
Novela JuvenilEy Aşk Sen Nelere Kadirsin :) Sizin Aşkınız Benimki Kadar Pisikopat Mı? Aşkın Sonu Ölüm Olmak Zorunda Mı? Sen Benim Gecemde Doğan Güneşimsin...!