Tanındık Mı Ne?

105 8 0
                                    


Gözümü Açtığımda Hastane Odasındaydım Yine :D

Gözümün Önü Bulanıktı Fazla Net Göremesemde Rüzgar,mia ve mira Başımın Önünde Durmuşlardı.konuşmaya çalıştım hemen.

Y/N=ne oldu la bana neden hastanedeyim ben.

Rüz.=unni heralde sahnede heycan yaptın bayıldın sonuç ambulans ve hastane odası.

Y/N=peki ya debuta ne oldu mahf ettim değil mi debutu.

mia=korkma Y/N debut bitikten sonra gerçekleşti bu olay herkez bizi çok sevdi hepsi üstümüze saldırmaya çalıştı.

Y/N=gerçekten mi inanmıyorum.

Mia=evet hata bayıldığını görenler hastaneye kadar geldi pencereden bak istersen.

Hemen pencereye koşmaya çalıştım ama serum kolumdaydı bi türlü koşamıyordum Hemen serumu çıkartım pencereye koştum gördüklerime inanmadım pencerenin önünde bir sürü insan vardı heycanla pencereyi açtım ve onlara daha net bakmaya çalıştım beni fark edince fotoğraf çekmeye çalıştılar hemen kafamı içeri soktum.

Y/N=mia şimdi debut iyi gittimi onu söle bana.

mia=dışarı bakınca nasıl gittiğini anlamadın her alde sen başını çok sert mi çarptın yoksa dengen mi bozuk.

Y/N=Mia ya dalga geçme...eee mira sana ne oldu çok suskunsun.

Mira=Y/N sen gözümün önünde bayılınca aniden dengem bozuldu.

Y/N:ayy yerim ben seni kıyamam ya bak ben sapa sağlamım korkmanı gerektirecek birşey yok canom...

Rüz=EEE artık çıkalım şu kafesten lütfen.

Y/N=ayn rüzarım çıkalım boğulasım geliyor burda.

odanın kapısından çıkınca karşımda BTS i gördüm çok şaşkındım yine bayılmamak için zor tutum kendimi takım lideri konuştu sonra.

RM=Y/N takım olarak sana geçmiş olsun dileklerimi sunmak istiyorum.

Y/N=Teşekürler de Siz neden geldiniz ki???

Jk=müdür gönderdi gidin onun yanında durun dedi.

Y/N=Saolun geldiğiniz için Hadi çıkalım şu hospital den sıkkıldım.

Hep birlikte hastaneden çıktık suga sinirli sinirli bana bakıyorudu Kapının Önünde magazinciler paparaziler ohooo bir sürü insan vardı onların arsaından geçip hemen arabaya bindik BTS bizi şirkete götürmeye çalıştı ama biz hemen eve gittmek istedik bizi evin önüne bıraktılar tam gideceklerken.

Y/N=gelin sizede bi kahfe yapalım sizde yoruldunuz

Suga=tamam gelelim.

hep birlikte içeri girdik ben mutfağa gidip kahfe yapıcaktım suga arkmdan geldi...

devamı kalsın mı :D merak iyidir canolarım ::DD 

size bts fotolarıyla bölüm bittirticem :D

size bts fotolarıyla bölüm bittirticem :D

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Dissosiyatif Kimlik Bozukluğu(MYG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin