(Devamı)
(Mesajlaşma)
Rm=tamam Y/N hemen arabayı kenara çekin.
Ben=ne olduğunu söyler misin lütfen?
Rm=sanırım suga kişilik değiştiriyor.
(Mesajlaşma Bitti)
Gördüğüme inanamadım sugaya dik dik bakıyordum sugada bana dönüp.
Suga=ne oldu Y/N maymun mu oynuyor?
diye soruyordu hemen suga ya arabayı durdurmasını söyledim.
Y/n=suga lütfen arabayı durdur.
Suga=olmaz Y/N!!
bu kelimeyi derken çok sinirli bakıyordu bana aniden başı tutu ve direksiyonun ön kısmına başını koydu bayıldığını anladığımda elimi hemen direksiyona koydum ve frene basarak arabayı durdurdum.
bütün kapıları kapatım suga hafif titremeye başladığında korkmadım değil aniden kafasını direksiyondan kaldırıp bana dik dik baktı.ne olduğunu anlamamış şekilde ona bakarken
Y/N=suga iyi misin?
Suga=sen kimsin ne işin var benim arabamda?
Y/n=suga kendinde misin beni tanıyamadın mı?
Suga=suga derken!
Y/n=sen suga değil misin?
Suga=hayır sanırım bu mal beni tanıtmadı(Çarpıldım ndkf)
Y/N=hayır tanıtmadı sen kimsin?
Suga=ben min ho suga'yla aynı yaştayım aramazdaki tek far o sahte ben gerçeğim.
birden bire min ho nun bana olan bakışları değişti hemen geriye doğru gittmeye başladım .
Y/N=o halde sen suga nın bir kişiliğisin.
Aniden min ho nun surat ifadesi değişti ve bana sinirli sinirli bakmaya başladı korkmaya başlamıştım aniden min ho arabayı kalanmaya başladı.kısa şort giydiğim için gözleri yavaş yavaş bacaklarıma gidiyordu bende hemen seslendim.
Y/n=ne bakıyorsun ayı mı oynuyor karşında!!
dediğin an gözlerini devirip yola tekrar baktı.
Y/N=nereye gidiyoruz acaba sorabilir miyim?
Min Ho=suga seni nereye götürecekti.
Y/N=evime götürecekti ne yapacan?
Min Ho=ben seni eve götürmeyecem ama istersen kıyafet değiştirmek için eve gidebilirsin kadınını böyle dışarı çıkardığımı öğrenirse beni gebertir bu mal.
bu kelimeye söylerken başını gösteriyordu elini sertçe kafasına vuracağı anda ellini tutum bir dakika öyle durduk sonra elimin öyle durduğunu gördüğümde hemen ellimi geri çekip koltuğa yaslandım beni evin önüne götürdü.evin için göstererek.
Min Ho=gidip güzel bir şey giyip gel çabuk acele etmemiz lazım çok zamanımız Yok.
bende hemen eve girip elbiselerimi değiştirdim.
Bu Bölümde Bitti Aşklarım Hepinizi Seviyorum Yıldız Atmayı Unutmayalım Plsss...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dissosiyatif Kimlik Bozukluğu(MYG)
Teen FictionEy Aşk Sen Nelere Kadirsin :) Sizin Aşkınız Benimki Kadar Pisikopat Mı? Aşkın Sonu Ölüm Olmak Zorunda Mı? Sen Benim Gecemde Doğan Güneşimsin...!