Kapıyı Açtığımda Mia Masaya çıkmış dans ediyordu Diğerleri Ayrı bir alemde dans ediyorlardı Ayy bu sahne kaçmaz hemen videoya çekmeliyim telefonumu cebimden çıkarıp vidolarını çektim Dong ise hiç bir şeyden habersiz olanlara bakıyordu Bende şaşırmıştım tabi kim ne yaptı bunlara lan.Hemen Bulunduğumuz yerden içeri girdik,Kapıyı kapattık diğerleri kendinde olmadığı için Sorularıma cevap veremiyorlardı bir ihtimal sordum bende...
Y/N=Mira aşkım ne oldu söylesene?
Mira=Biymiyotum Ney Oymuşki?
Y/N=Bir birinize kafamı atınız da bu hale düştünüz aq?
Jungkook=Yok biz Oturuyorduk...
Y/n=eee!
Jungkook=şeyy oldu şeyy....Unutum(Gülme Sesi)
Lan içimden bir ses diyor kalk dal hepsine sustur ama neyse!
Y/n=lan adamca açıklayacak biri yok mu şu olayı?
Allahtan başka bir şey isteseydim olacakmış cümlemi bitirdiğim an mutfağın kapısı açıldı İçerden Rm çıktı Dong'a baktığımda çoktan odasına çıkmıştı Lan varya şu kişilikler hiç suga gibi değil suga dışarıya meraklı bunlar içeriye anlamam zor olacak am idare edecez işte Aşkın gözü kördür....Haa konumuza dönelim mutfaktan rm çıktı ellerindekileri masaya bırakarak yanıma koşu bana sarılarak konuşmaya başladı.
Rm=y/n nerde kaldınız burda kafayı yiyicektim.
Y/n=rm ne oldu anlatsana bi?
Rm=Y/n konu çok uzun anlatsam uzar asıl siz nerdeydiniz?
Y/n=Şu Şöyle Oldu ki üvey abim bana saldırmaya kalktı orda suga yetişti Sonra .................................................................(Üşendim Yazmaya mfdskjfroı)
Rm=çüşş ne yaşamışsınız abi film gibi!
Y/n=ee bunada film dersek evet sen anlat ne bunların hali?
Rm=durum şöyle ki bu mira malı mutfağa gitti su içicem diye dolaptan Su diye içki şişesini çıkarıp içmiş bunlarda getirip gösteriyor Tat var diye bunlarda mal gibi içiyor sonuçta bu işte.
Y/N=hepsi mal lan bunların ee sen niye içmedin?
Rm=ben onlar kadar mal mıyım IQ Sevyem 149 benim canım.
Y/n=bu kadar ego Zararlı ama dikkat et.
Rm=bana bir şey olmaz korkma ben bunlarla ilgilenirim sen git dinlen başına gelmeyen kalmamış.
Y/n=emin misin bak gidiyorum.
Rm=git hadi git.
Y/N=saol cano 1 tanesin sen,
koşarak rm öpüp merdivenlerden çıktım önce suga nın odasının önünde durdum kapıyı çaldım ses çıkmayınca içeri girdim suga yatağın üzerinde uzanmış uyuyordu çok yorulmuş olmalı Ama sana Söz Veriyorum Min Yonggi Asla seni yanlız bırakmıyıcam her zaman yanında olcucam yatağının başına gidip anlını öptüm üstünü örtükten sonra odadan çıktım ve kendi odama gittim önce bir duş aldım sonra yatağa gidip şu Lanet olası geceyi bitirdim.
(Bölüm Sonu)
Arkadaşlar Hikaye Okunuyor Ama vote Gelmiyor o kadar emek veriyoruz Lütfen 1 tuşu fazla görmeyin Hepinizi Seviyorum İyi Geceler Canlarım :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dissosiyatif Kimlik Bozukluğu(MYG)
Ficção AdolescenteEy Aşk Sen Nelere Kadirsin :) Sizin Aşkınız Benimki Kadar Pisikopat Mı? Aşkın Sonu Ölüm Olmak Zorunda Mı? Sen Benim Gecemde Doğan Güneşimsin...!