Kardeş mi?

69 4 0
                                    

Babama Baktığımda Gözlerinden Yaş geliyordu Ellerimi gözlerine sürüp.

Y/N=babacım neden ağlıyorsun ama bak geldim işte damatınıda getirdim.

Baba=Kızım Ona Ağlamıyorum benim sana söylemem gereken bir şey var.

Aniden arkamdan kızların seslenmesiyle onlara döndüm Babama dönüp.

Y/N=Babacım söyleyeceğin şeyi unutma gece bittiğinde söylersin.

dedim ve hemen bizimkilerin yanına koştum kızlara baktığımda endişeliydiler.ne olduğunu sorduğumda min ho nun kayıp olduğunu söylediler ağzımdan yanlışlıklada olsa bir küfür çıkmıştı.

Y/N=Ha Sikktir 2 dk emanet ettim lan size.

Mia=bizim ne suçumuz var ya bizde seni ararken Kayıp Oldu.

Jin=Onun bunu boş verinde aramaya koyulalım Hadi Çabuk.

Mia=aynan hadi çabuk kötü bir şey yapmadan.

Hep birlikte Min ho yu aramaya çıktık asıl korktuğum şey ya min ho başka bir kişiliğe dönüşürse diye düşündüm o korkuyla min ho yu aramaya başladım.Aklıma aniden neden tuvalete olmasın diye düşündüm hakkat lan niye olmasın.hemen diğerlerinde seslenip yani erkeklere seslendim çünkü ya tuvaletini yapıyorsa değil mi yani.

Y/N=lan gelin buraya!

Jk=efendim y/n ne oldu buldun mü?

Y/N=bi tuvalete baksanıza orada olabilir.

V=tamam hadi jimin biz bakıp gelelim.

onlar gittiklerinde ben ve diğerleri onu beklemeye başladık bir 20 dakika sonra jimin ve V  koşarak yanımıza geldi ve Jimin e sordum:

Y/N=jimin suga nerde orda mıydı.

Jimin=Sugayı tuvalete bulduk bayılmıştı arabaya bırakıp size haber vermeye geldim.

Y/N=tamam siz gidin ben babama gidiceğimi söyleyip geliyorum.

Hepsi=tamam y/n.

Bende koşarak babamın yanına gittim babam her beni gördüğünde ağlıyordu kollarından tutup sordum.

Y/N=baba neden ağlıyorsun ne oldu söylesene.

Baba=Y/N şuan Sana söyleyeceğim şeyden çok pişmanlık duyuyorum ama bilmeni istiyorum.

Y/N=baba lafı geveleme de söyle işim gücüm var.

Baba=y/n senin başka bir anneden Bir erkek kardeşin var.

Bunu demesiyle şok geçirdim başım döndü ve bayıldım.

(Bölüm Sonu)

Arkadaşlar Kısa Olduğunun Farkındayım Ama Bileğim Burkulduğu İçin Bu Kadar Yazdım Sizi Daha Fazla Bekletmek İstemedim Vote Atmayı unutmayalım Plss :^^

Dissosiyatif Kimlik Bozukluğu(MYG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin