Aşağı İndiğimde Herkes Bana Bakıyordu Mia Koşarak Yanıma Geldi Bir İki Bana Baktıktan Sonra Bana Sarıldı Benden Ayrıldığında Gözlerinden yaş aktığını gördüm.
Y/N=mia sana neden ağladığını sorabilir miyim acaba hani beni sevmiyordun.
Bu Lafımla mia gülmeye başladı.
Mia=Lan O Lafın gelişiydi sakın bi daha beni bırakıp bir yere gittme.
Y/N=lan 2 saat ortadan kayıp Oldum Değerimi Ne Çabuk Anladınız.
Suga=sen zaten değerlisin bizim için.
Mia dik dik bana baktı kolumu görmesin diye saklarken fark etti.
Mia=y/n koluna ne oldu kim yaptı bunu?
mia bunu sorunca doğrudan suga ya baktım suga da bana baktı bende hemen mia yı koltuğa oturtarak konuşmaya başladım.
Y/n=bende o konuya gelicektim ben suga'nın yanına gitmiştim Oradan çıkınca biri ağzımı kapatı bıçağı boynuma tutunca bende korkudan ses çıkarmadım ağzımı açacağını söyledi bende bunu fırsat bilip bağırırsam suga nın duyacağını sandım Ve bağırmaya Çalıştım Bağırmamla Bıçağı Kafama Yemem Bir Oldu.
Suga=kim benim sevgilimin kafasına vurmaya cüret etti lan.
Y/n=Bi susarsan anlatıyorum.evet devam ediyorum gözümü açtığımda boş bir odadaydım Kapıdan biri girdi biraz irkildim tabi Adam içeri girince Direk Suga dan bahseti.
Bunu dememle herkes suga ya döndü Suga da bana baktı.
Y/N=Suga dan bahsedince bende karşılık verdim küfür müfür ettim adam odadan çıkınca Adamın Adamlarına Tuvalete gitmem gerktiğini söyledim(Nasıl mal bir cümle yazdım ya jdskfjgsj)Adamlarda mal olacakki beni götürdüler bende tuvaletin camından çıkmaya çalıştım cam küçük olduğu için cam parçaları elime battı.
Rm=peki bunların kim olduğunu anlaya bildin mi?
Y/n=anladığım kadarıyla suga'nın düşmanlarıymış suga bunların barını mı basmış ne anladığınız kim olduklarını suga ya sormalıyız,
Suga=bende tam tanımıyorum barlarına gittmiştim sarhoştum her alde O Dalgınlıkla barı biraz dağıtım şu adamda bedelini ödetecem dedi bende takmadım çıktım gittim ordan her alde bedel derken bundan bahsediyordu.
Y/n=benide senin kız arkadaşın olduğum için kaçırdığını söyledi.
Mia=Y/N bir daha sakın tek başına dışarı çıkmıyorsun dışarı çıkarsanda bana haber veriyorsun hem Korografi çalışmalarında çok boşladık çok çalışmalıyız.
Y/N=tamam mia o zaman burdan çıkıp doğrudan big hit e gidelim biraz çalışalım sonra kafeye gidip kahfe içip eve gelelim hem bts de bizle gelsin ne dersiniz hem banada moral olur.
Suga=bundan sonra zaten seni yanlız bırakmayacağım için kabul hep birlikte kabul ettikten sonra hazırlanıp evden çıktık sonra big hite doğru yola çıktık oraya vardığımızda PD imiz baya bir başımızı Ağrıtı.
PD=nerelerdeydiniz Şu 1 Haftadır baya bir hayranınız sizi takip ediyor fazla dışarda dolanmayın.
Mira=peki efendim emir edersiniz.
Hepimiz Gülmeye başlamıştık Ama suga çok ciddiydi kafasına takmıştı illaha bulacaktı beni kaçıranları bende yanına gidip Endişelnmemesini söyledim oda kafasıyla onaylayarak gittmemi söyledi bende bizim kızları yani mia,mira ve rüzgarı alarak prova odasına gittim hareketleri unutmuştuk ama rüzgar sağ olsun hattırlatı biz boş boş işlerle uğraşırken o hep çalışıyordu.işimiz bittince çıktık bts erkekleride bizi dışarda bekliyormuş çıkıp bir cafe ye girdik Cafe çok uzak değildi o yüzden şirketen izin alabilmiştik oturuken suga nın başını tutuğunu gördüm hemen kolundan tutup başka bir masaya oturtum diğerleri bize bakarken elimle değiştiğini göstermeye çalıştım anlıyacaklar ki çaktırmadılar Suga ya dönüp,
Y/n=suga kendine gel sen güçlü birisin,diren kendine güven suga diren!
derken suga kafasını masya gömdü.
(Bölüm Sonu)
Yıldızlamayı Unutmayın Canlarımm :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dissosiyatif Kimlik Bozukluğu(MYG)
Teen FictionEy Aşk Sen Nelere Kadirsin :) Sizin Aşkınız Benimki Kadar Pisikopat Mı? Aşkın Sonu Ölüm Olmak Zorunda Mı? Sen Benim Gecemde Doğan Güneşimsin...!