Yaklaşma Bana

57 5 0
                                    

Min Hyun=Senden Uzak duramam.

Yavaş yavaş üstüme geliyordu o geldikçe ben geri gidiyordum babamda yaşayacak yer bulamamış Allahın bir kasabasında bulmuş ne diyim şimdi ben babama her neyse çıkalım düşünceler aleminden en sonda bir direk le min hyun un Arasında kalmıştım tam yaklaşıp beni öpecekken Ayağına tekme attım o ayağını tutarken bende kaçtım.

Min Hyun=Seni Sürtük seni yakalarsam işin bitti.

ben son hızla kaçıyordum arkama bile bakmadım Ama kız güzü işte bir yerde tükeniyor dinlenmek için durduğumda Çıkmaz Sokağa Girdiğimi fark etmiştim arkamı döndüğümde arkamda 1 adet Sinirden yumruklarını sıkmış üvey Kardeş Vardı o anda çok korktum ne yapsaydım kurtulurdum acaba sağıma baktım soluma baktım hiç bir şey yok yavaş yavaş bana doğru geliyordu Ben ise gidebileceğim kadar gitmiştim geriye doğru .

Y/n=yapma lütfen uzak  dur benden.

Min Hyun=beni çok yordun küçük sürtük Şimdi Sıra bende...

Y/n=uzak dur benden yaklaşma.

dibime kadar girmişti bense ne yapacağımı bilmiyor şekilde sağa sola bakıyordum.Elleriyle Saçlarımı Okşadı Sonra Çekmeye Başladı O anda Ağzımdan Sadece Bir İnilti Çıktı Ellerimiellerine götürerek Bırkmasını Söyledim Ve bıraktı elleriyle bu sefer yüzümle oynuyordu gözleri Dudaklarıma kaydı Tam Öpeceken Tokat attım.Dahada Sinirleni Bu Sefer Ellerimi Tutu ve Öpmeye kalktı engel olamıyordum şuan kendimden iğreniyordum Şuan Birinin Gelmesi için Dua ediyordum Allahım Lütfe... 

Arkadan Biri Bağırdı.

...=NE OLUYOR BURDA!!

Min Hyun dan zorlada olsa ayrılmıştım karşımdaki kişiyi net göremesemde sesinden suga olduğunu anlamak mümkündü Hemen ona dönüp bağırdım.

Y/N=Suga Yardım Et...

Suga=demek y/n yavşayan şerefsiz üvey kardeşi sendin.

Min Hyun=Diyelimki öyleyim sen kimsin lan!

Suga=demek tanışmadık tanışalım o zaman,ben Yonggi Buda benim kafam!

Diyip Min Hyuna kafa attı ben hala olanların etkisindeyim Suga ile Min Hyun Kavga ediyordu Suga,Min Hyuna Son kez Yumruk attı ve Min Hyun Koşarak ordan uzaklaştı.Suga yanıma Koşarak.

Suga=iyi misin y/n!

Y/n=Suga o pisik beni öp-öp...

Suga=şşt tamam sakin ol unut o anı.

Şuan Suga ya sarılmış bir vaziyeteyim O kadar huzurluyum ki o an tamamen Aklımdan silinmiş gibi.

Suga=Yürüye bilecek misin?

Y/n=Yürüye Bilirim Her Alde!

Ayağa Kalktım ama dengede Duramadım ayaklarım bir birine girdi ve tökezledim Sugaya Tutundum Hemen Oda yürüyemeyeceğimi anladı ve beni ucağına Aldı onun Kucağında olunca tehlike diye bir şey kalmıyor aklımda Suga'ya baktığımda oda başını tutuyordu hafiften ama bana belli etmemeye çalışıyordu yuh ama mal gibi mi görünüyorum!

y/n=Suga indir beni.

Suga=olmaz yürüyemiyorsun ama.

Y/n=Suga indir dedim.

Suga beni indirdi İndirdiğinde ellerimi saçlarının arasına geçirip anlını açtım olamaz başı kanıyordu kesin bu değişecek aq hemen eve götürmeliyim.

Y/n=suga araba nerde.

Suga=biraz ileride neden.

y/n=sonra anlatırım yürü çabuk,

o an yürüme mürüme her şeyi unutum koşar adımlarla arabaya doğru gidiyorduk suga yolda daha da fenalaşmıştı git gide şiddeti artıyordu.arabaya varmıştı onu arabaya bindirip kapıları kilitledim Suga değişiyordu bende korkmaya başlamıştım ya yeni kişilik çıkarsa her şey benim yüzümden ya of.Suga Bayılmıştı bende yavaşca eve doğru arabayı sürüyordum hem ona bakıyor hemde arabayı sürüyordum düşünü yani 1 gecede yaşanabilecek daha ne olabilir ki .Suga yavaş yavaş titriyordu Sanırım kendine geliyordu Arabyı durdurup ona baktım Aniden dikleşti tabi korktum bende.

Y/n=Kimsin Sen?Tanıyor muyum seni?

...=Kes dır dır Etmeyi benim Min Ho ve tanıyorsun beni oldu mu.

Y/n=şükür bende başka biri çıktı sandım.

Min Ho=başka birini mi bekliyordun?

Y/n=Yok Ya off onu bunu bırak sugayı geri getir.

Min Ho=bana ne lan senin sugandan Ben ayrıyım suga ayrı.

Y/n=ama aynı vicutasınız o nasıl olacak bakalım oppa.

Min Ho=1.si bana oppa deme 2.si ikimizde ayrı insanlarız ben ayrı suga ayrı.

Y/n=1.si sen benim oppamsın 2.si Suga benim sevgilim ve sen benim sevgilimin vicudundasın.

Min Ho=ne uyuz şeysin lan sen öyle yapıştın çıkmıyon.

Y/n=lan asıl sen uyuzsun çık lan sevgilimin vicudundan.

Min Ho=susmasan Sende sevgilinde ölü olacaksınız.

Y/n=ayy çok korktum çok ta fifi gelde öldür lan.

Min Ho=Sus dedim.

Y/n=Susmasam ne yapacaksın.

Min Ho Yavaşça Dudaklarıma Yaklaşıyordu.

(Bölüm Sonu)

Dissosiyatif Kimlik Bozukluğu(MYG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin