Doğru Odama Girip Kıyafetlerimi Değiştirdim hemen hazırlanıp aşağı indim.
(Giydiğim Kıyafetler)
Aşağı indiğimde min ho nun bana bakıp ıslık çaldığını gördüm merdivenler'den indiğim an karşımda dikildi.gözlerimin içine baktı gözlerinde değişik bir şey vardı sessizliği min ho bozdu.
Min Ho=kızım sen beni öldürtmeye mi çalışıyorsun geri zekalı suga seni böyle dışarı çıkardığımı görürse ne yapar bana biliyor musun hemen gidip üstüne adam akılı bir şey giyiyorsun ve geliyorsun çabuk bekliyorum.
Y/n=off ya ne yapıyorsunuz kardeşim ya deme ki kişiliklerde kıskanıyormuş.
bunu söylerken fısıldıyordum aniden sesim ona gidicekki arkamdan konuşmaya başladı.
Min ho=ne dedin duyamadım sesli konuş.
Y/N=baş üstüne efendim dedim oldu mu?
Min Ho=çabuk bekliyorum.
Yukarı çıkıp giyinecektim yine ne kadar yorucu yaw(yazar üşendi)
Derhal üzerimi değiştirdim ve aşağı indim.
(Giydiklerim)
min ho bu defa diyecek bir şey bulamadı aşağı indiğimde yine söylendi.
Min Ho=Aferin böyle söz dinle bak böyle daha güzelsin şimdi suga nın neden seni sevdiğini anladım.
Y/N=tamam çok konuştun söyle nereye gidiyoruz?
Min Ho=Eğleneceğin Bir Yere...
Y/N=nereye diye bir soru somuştum.
Min Ho=Lunapark'a.:)
Y/N=ne yapacam lan ben lunapark ta.
Min Ho =benimle oynıyacaksın.
Y/N=hiç bir yere gelmi..
dediğim an min ho beni kolumdan tutup zorla arabaya bindirdi dediği gibi lunaparka gelmiştik.
Evet Arkadaşlar Bu bölüm Az Oldu Farkındayım Ama telefi Edicem İyi Akaşmlar :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dissosiyatif Kimlik Bozukluğu(MYG)
TeenfikceEy Aşk Sen Nelere Kadirsin :) Sizin Aşkınız Benimki Kadar Pisikopat Mı? Aşkın Sonu Ölüm Olmak Zorunda Mı? Sen Benim Gecemde Doğan Güneşimsin...!