Sensiz..

28 2 0
                                    

Ertesi gün yine doktorun yanına gidicektik suga yavaş yavaş iyileşme aşamasına geldi.Doktorun yanına gitmek için kafe'de buluştuk suga biraz gecikmişti ama neyse,hiç beklemediğim bir anda lafa girdi.
"Yn istersen gelmek zorunda değilsin tekte gidebilirim" ciddi mi bu ya gerçektende onu yanlız göndereceğimi düşünüyorsa çok yanlış düşünüyor"suga seb ciddi misin sence ben seni yanlız gönderir miyim?"yüzünd hafif bir tebbesüm belirdi dediklerimden sonra elimi tutup"seni gerçekten ne kadar çok sevdiğimi anlatamam"dedi.

Oradan kalkıp doktorun yanına gitmek için arabaya bindik yolda giderken sugada yine bir değişme bellirtisi gördüm gözleri yavaş yavaş kızarıyordu"suga iyi misin?"diye sormaya gerek duydum çünkü gözleri git gide kızarıyordu.suga aracı hemen kenara çekip"özür dilerim"dedi.Neden özür dilediki bu şimdi"suga ne oldu?"Suga tam bir şey söyleyeceken Direksiyona kafası sert bir şekilde çarptı Kafadını çok kötü vurdu ya kesin izi kalacak.
Hemen kafasını direksiyondan kaldırıp bacağımın üstüne verdim ayaklarınıda cama doğru toplu bir şekilde bıraktım.Uyanana kadar beklemem lazımdı artık Çünkü elimden gelecek başka bir şey yokktu beklemee bazen tek çaredir aslında bende beklemeyi seçtim herkes gibi.

Aradan Bir 15 dakika geçti ve suga hala kendine gelmedi Telefonla oyalanıyım derken Kafadının Oynadığını his ettim hemen seslendim"suga iyi misin?"diye cevap gelmeyince suga olmadığını anladım"Min ho sen misin?"diyince yüzünde Küçükte olsa bir tebbesüm bellirdi"Bingoo...!" dedi min ho olduğunu anladığda biraz tırsmadım değil çünkü her an ne yapacağı belli olmayan bor psikopat bu bir bakmışsın seni ormana götürüp Seri katilerin eline bırakıp lime lime edene kadar bıçaklıyıp yok etmemesi ne malum değil mi ama, ne diyon ya ben yine aklıma korku filmi sahneleri eldi boş verin:)

Min ho kafasını kaldırıp bir bana birde olduğu pozisyona baktı"beni hangi anasının evladı getirdi bu hale?"O ne biçim laftı diye düşünmedim bile çünkü dediğim gibi her şey beklenir."Ben getirdim ne olacak"dedim bir cesaretle ama iyi mi yaptım,kötü mü yaptım bilemedim bu lafımın üzerine min ho yavaş yavaş bana yaklaştı"bu cesaret nereden geliyor Bakalım yn hanım?"diyince biraz affaladım aslında Aklımdan ne geçtiyse söyledim"o cesaret bu sabah içtiğim çikolu süten geliyor"dedim ve ne dediğimi yeni fark etim ben az önce çikolu süt mü dedim Lafı dediğim an min ho sırıtı değil resmen anırdı gayet normal ya off rezil etim kendimi.

"Sen çikolatalı süt mü içiyorsun?"diye bir soru sordu anırmasının ardından" evet olamaz mı sanki sen hiç içmedin"dediğimde anırması durdu ve gözleri gözlerime değdi"yn benim Gitmeme az kaldı Bu zaman içerisinde benle çikolu süt içer misin?"bu sefer gülme sırası bendeydi ne yani benle çikolu süt mü içmek istiyor."Tebrikler iyi bir şakayd8" dediğimde"bu bir şaka değil benimle yok olacağım zamana kadar Kalır mısın az kaldı zaten"dedi üzülmedim değil aslında zaten az kdı diyerek"tamam seninle çikolu süt içerim dedim"Aynı anda gülmüştük bu sefer"o zaman Lets Go"dedi ve arabayı son sürat sürmeye başladı önümüze gelen ilk marketen 2 tane çikolu süt ve çiko aldı.Çikoları aldıktan sonra hiç bilmediğim bir yere geldik etraf her yer kuş cıvıltılarıyla doluydu yem yeşildi ve çok güzeldi"burası çok güzel"dedim dışımdan"biliyorum"diye cevap alınca güzel olduğunu oda onayladı.

Beraber çikolu sütlerimizi içecek bir yere oturduğumuzda Poşeten çikolu sütleri çıkarıp birini bana verdi"Teşekkür Ederim" dedim oda"asıl teklifimi kabul etiğin için ben teşekkür ederim" dedi. Uzunca bir sohbetin ardndan Akşam saatlerine doğru min ho biraz duygusallaştı."biliyor musun yn suga çok şanslı"dediğinde biraz şaşırdım"hangi konuda?"diye sordum "senin gibi birine sahip,Yn benden bu kadar" dediklerini kesinlikle anlamıyordum"min ho ne demeye çalışıyorsun açık söyle"min ho bana bakıp"Her Şey için teşekürler yn Sugaya söyle artık serbest Elveda yn seni sevdim" diyip gözlerini kapatı o anda fark etim ki gözümden yaş düşmeye başladı."Min ho gerçekten gidiyor musun?"Diye sordum min ho'ya"evet kurtuldun benden minik fare"dediği anda bayıldı gerçekten min ho gitmişti Ama neden ben kendimi bu kadar üzgün his ediyordum ki min ho ve yu sub isiyerek te olsa içimde çok yer kaplışlardı gitti Ama umarım gitiği yerde mutlu olur elveda Min Ho.

Suga'yı yerden kaldırıp arabaya taşıdım araba kulanacak halim yoktu o yüzden bu gece arabada kalıcaktıl telefonları sesize katarak Suga nın yüzüne döndüm ve Gözlerimi kapatarak uyumaya Çalıştım 1 Saatin ardından Artık uykudaydım.

Evet Ponçikelo Okurlarım Bölümler geç geliyor ama elimden geleni yapıyorum Hepinizi çok sevdiğimi bilin yeter bana Bu bölümü elimden geliğince uzun yazdım sizin için umarım beğenirsiniz:)

Soru soruyom Bakem min ho'nun gitmesine üzüldünüz mü bakem??

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 06, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Dissosiyatif Kimlik Bozukluğu(MYG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin