Hastalık Mı?

94 4 0
                                    


Aşağıya İndiğimizde BTS'in diğer üyeleri ve Bir Adam vardı hepsi suga'nın başına toplandı.suga ya bir sürü soru sordular"Nasılsın","Aklın Yerinde Mi" gibi sorular bende hemen araya girip sordum.

Y/N=ne oluyor kardeşim burda sananda eviniz yıkılmış da suga altında kalmış gibi.sakin olun bir.

JK=kusura bakma y/n özel bir mevzu da.

dedikten sonra suga araya girdi.

Suga=korkma JK y/n her şeyi biliyor.

JK=nereden öğrendi.

Suga=ben söyledim

dedikten sonra o adam suga'nın yanına gelip dik dik ona baktı.sonra oda soru sormaya başladı.

Adam=Suga nasılsın iyi misin?

Suga=iyiyim doktor sadece başım ağrıyor.

Doktor mu? ne doktoru lan bu çocuk hasta mıydı?

Y/N=suga ne doktoru?

Suga=size dedim ya bende kişilik bozukluğu var diye işte buda beni tedavi etmek için görevlendirilen doktor.

o anda hemen doktora yöneldim.

Y/N=peki bu çocuğun iyileşmesi ne kadar sürer.

dememle herkes gülmeye başladı.

Y/N=ne gülüyonuz lan komik bir şey mi var?

TAE=senden ala komik mi olur?

bende hemen trip pozisyonu Alarak arkamı döndüm o anda suga arkadan ellimi tutu ve beni bts e çevirdi tahmin ettiğim şeyi mi yapcak derken yaptı yapacağını.

Suga=Arkadaşlar Artık ben ve y/n sevgiliyiz y/n karışan karşısında beni bulur ona göre.

dediği anda ev yıkılacak sandım herkez bir Anda "ooooo" demeye başladı sananda dünyayı kurtarmışız aq.

o anda yüzüm kıp kırmızı oldu çok utanmıştım.hemen o doktor adam suga nın yanına gelerek.

Dok.=suga bu sensin değil mi?

Suga=evet benim korkma 1 haftadır hiç bir kişilik ortaya çıkmadı.

Dok.=tamam o zaman biliyorsun eğer biri bile ortaya çıkarsa 1 alo uzağındayım.

Suga=tamam o zaman birlikte çıkalım benimde işlerim var.

dedikten sonra suga bts ve doktor olacak adam evden çıkıp gitti.bende bizim kızlara dönerek çığlık attım.çünkü bende suga yı çok seviyordum ve ona açılmaya korkuyordum bir an içimden "suga iyiki dün akşam içmiş" dedim!!

Evet Arkadaşlar bölümlerin geç geldiğinin farkındayım kusura bakmayın sizde saygıyla karşılayın lütfen 1 yıldızı fazla görmeyin Hepinizi Seviyorum Bangtan'la Kalın Sağlıcakla kalın :)




Dissosiyatif Kimlik Bozukluğu(MYG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin