Sabah Uyandığımda Yatakta Kimse Yoktu Biraz Dolandıktan Sonra Kimseyi Bulamayınca Endişelenmeye başladım hemen aşağı indim birde baktım suga masada oturmuş küçük gözleriyle bana bakıyor hemen ona dönüp.
Y/N=suga iyimisin dün çok kötüydün?
Suga=teşekkür ederim y/n senin sayende bana kötü bir şey olmadı.
Y/n=teşekküre gerek yok ama sana dün ne olmuştu sanki aklınyerinde değildi?
Suga=evet y/n şuan sana anlatacağım şeyi sadece bizim guruptakiler biliyor sizdende ricam kimseye söylememeniz.
Y/N=tabi söylemeyiz çıkar şu ağzındaki Baklayı.
Suga=benim bir hastalığım var.
Y/N=NEE!!hastalık mı?
Suga=Evet ben Dkb Hastasıyım Diğer Adıyla Dissosiyatif Kimlik Bozukluğu Her an ne olacağım belli değil.
Y/n=nasıl yani şimdi bir anda değişebiliyor musun sen?
Suga=evet size verdiğim rahatsızlık içinde özür dilerim y/n sende kusura bakma belki sana kötü birşey demişimdir.
bunu demesinden sonra hemen kolunu tutup kendi odama götürdüm onu dün bana söylediklerini ona söylemeye çalışacaktım ama utanıyordum.
Y/N=suga sen dün bana şey dedin.
Suga=ne dedim yoksa kötü bir şey mi dedim söyle lütfen y/n.
Y/N=şey dedin işte şey...
Suga=y/n söylesene geveleme ağzında.
Y/N=beni şey ettiğini söyledin.
Suga=ne ettiğimi söylesene y/n?
Y/n=BENİ SEVDİĞİNİ SÖYLEDİN...
suga bu laftanda sonra gözlerini benden kaçıtmaya çalıştı ona sormadan geçemzdim.
Y/N=gerçekten beni seviyormusun suga doğruyu söyle lütfen bana.
Suga=y/n şey ...
Y/n=ney suga söyle çabuk.ve lütfen bana doğruyu söyle hadi.
Suga=evet ben seni çok seviyorum hemde hayatım kadar çok sen beni sevmesende seviyorum bil bunu benden başkasını sevmenide istemiyorum ve asla izin vermiyecem eğer başkasını seversen sevdiğini yakarım.
Suga bu lafları kulandıktan sonra sözünü kesen şey benim dudaklarım oldu suga çok konuşmuştu bende dayanamayıp öptüm ne yapacaktım yoksa susmayacaktı.tam ayrılacakken suga beni kendine bir daha yapıştırdı bende hemen geri çekilip. ellerini tutup aşağı indirdim aşağı indiğimizde şok olmuştuk.
Evet Arkadaşlar Aslında Bugün YB Atmayacaktım köye gidicektik ama sizi bekletmek istemedim umarım beğenirsiniz keyifli okumalar Aşklarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dissosiyatif Kimlik Bozukluğu(MYG)
Подростковая литератураEy Aşk Sen Nelere Kadirsin :) Sizin Aşkınız Benimki Kadar Pisikopat Mı? Aşkın Sonu Ölüm Olmak Zorunda Mı? Sen Benim Gecemde Doğan Güneşimsin...!