Sapık

67 5 0
                                    

Gözümü Açtığımda Bir Hastane Odasındaydım Suga Elimi Tutmuş Bir Şekilde  Uykuya Dalmıştı Elimi geri çektiğimde uyanacakmış gibi oldu bende ona seslendim.

y/n=suga kalkarmısın?

Suga=...

Y/N=Sugaa Kalkkk!

Suga=...

Y/N=sen kaşındın.

Suga uyurken yatağın yanında duran suyu alıp suga nın kafasına boşaltım korkmuş olacak ki Hemen benden uzaklaştı ve küfür etti.

Suga=Ananı...!

Y/n=yanlız olmayan anamı mı?

Suga=Ayy y/n çok üzgün öyle demek istememiştim Sen su dökünce şey oldu sen şey yaptın diye ben şey ettim.

Y/n=1.Önemli değil sonuçta suyu döken bendim.2.si suga şuan türkçe hocana acayip acıyom :D

Suga=tamam onu bunu bırak sen iyi misin?

Y/n==iyi olmasam suyu niye üstüne dökeyim bu arada bizimkiler nerde?

Suga=onları eve gönderdim ama baban kalmak için ısrar etti bende gönderemedim senle konuşmak istiyor bekle çağırıyorum.

Kafamı onaylar şekilde sallayarak suganın babamı çağırmasını bekledim bi 10 dk sonra babam olacak şahsiyet odaya girdi.

Baba=Kızım İyi Misin?

Y/n=sen kim oluyorsun da bana kızım diyorsun sen ne hakla  annemi aldatırsın.

Baba=kızım şuan gerçekten pişmanlık duyuyorum lütfen beni anlamaya çalış.

Y/n=ne anlaması ya annem yaşıyorken de onu aldatıyor muydun?

Baba=evet ama istiyerek olmadı kızım lütfen affet beni!!

Y/n=Annem yaşıyorken nasıl aldata biliyorsun sen ya.

Bana=kızım bak Olan oldu bitten bitti kardeşin var işte kabulen üvey de olsa öz de olsa o senin kardeşin iyi anlaşıcaksınız o kadar eğer iyisen akşam kardeşin ve annenle Akşam yemeği yiyicez çabuk hastaneden çıkın ve hazırlan.

Y/n=ama ba..

Babam Sözümü Kesip söze devam etti.bende içimden ona hakkaret ediyordum.

(İç Ses)

Seni Lanet Olası At Yüzlü Domuz Suratlı Pislik Adam (fshfsdhfhjdshfoıds)

(İç Ses Bitti)

Baba=aması maması yok akşam yemek yiyicez bitti gitti.

Y/n=peki ama ben ona kardeşim demem!

Baba=bakarız,

Dedi ve odadan çıktı ardından suga geldi.

Suga=neymiş babanın konuşacağı şey.

Y/n=suga biliyor musun benim bir kardeşim varmış.

Suga=neyy ne ara kardeşin oldu.kız mı erkek mi?

Y/n=erkek inanmıyorum bu akşamda yemek yiyicekmişiz Ailece 

Suga=tamam o zaman hadi çıkalım da hazırlan.

y/n=suga çok rahat karşıladın ya tebrikler.

Suga=y/n seni sadece tek konuda uyarmak istiyorum sakın ama sakın o erkek kardeşle yan yana gelme

Y/n=saol ya çok rahatlatıcısın.

Suga=her zaman.

Biraz güldükten sonra suga odadan çıktı ve çıkış işlemlerini yaptı hastaneden çıkarkentabi magazinciler duru mu hemen haberi yayarlar eve vardığımızda olanları kızlara anlattım(Yazar Üşendiiii dfjdl) onlarda sağ olsun Hazırlanmama Yardım ettiler akşam olunca arabayla babam olacak şahsiyetin evine gittim evin kapısını çaldım ve kapını açılmasını bekledim kapı açıldı ve koltukta oturan 3 kişiye yöneldim ilk babamın yanına gidip ellini öptüm sonra O kadının yanına gidip selamladım o kadın!

Kadın=Merhaba canım baban bu kadar güzel olduğunu söylememişti ama bana.ben senin bundan sonraki annenim adım Har an.

Y/n=bende y/n Memnun Oldum Annecim.

Babamın Gözüne batmamak için ellimden geleni yapmalıyım ama annecim ne aq yaw. sonra babam gözüyle yanındaki çocuğu gösterdi çocuğa baktığımda dik dik bacaklarıma bakıyordu bende boğazımı temizliyip çocuğun yanına geçtim ellimi uzatıp.

Y/n=Merhaba ben Y/n Sen?

Çocuk=merhaba bende Min Hyun Memnun Oldum Kardeşimm.

Kardeşimi Bastırarak Söylemişti Bende onu takmayıp babama yöneldim.

Y/n=babacım sizi bilmem ama ben kurt gibi açım hadi sofraya geçelim.

Tamam kafasıyla onalylayarak sofraya geçti bizde arkasından gittik yemek yerken birden bacağıma değen sıcaklıkla irkildim çatalımı yere atıp düşmüş gibi yaptım yere baktığımda bu ayak Min Hyun un ayağıydı Bende hemen ayağına tekme attıp yemeğe devam ettim Yemek bitince hepimiz içerde oturduk Cici annem tatlı biriydi ama oğlu için aynı şeyi söyleyemem dakkada bir bacaklarıma bakıyordu babamın sesiyle düşüncelerim dağıldı.

Baba=Kızım senin ellinden kahve içmeyeli baya oldu hadi bize bi kahve yap da gel.

Kafamla onaylıyıp mutfağa doğru gittim Arkamda Min Hyun Geldi bu niye beni Takip ediyor ki.

Ben kahve yi yaparken arakdan biri bana sarıldı bende direğimle ona vuruken aniden geri düştü.

Y/n=ne yaptığını sanıyorsun sen ya bu ne cüret.

Min Hyun=ehh uzatma be biliyorum sende bana aşık oldun.

Y/n=siktir lan ne aşkı benim sevdiğim var Ve unnutma biz kardeşiz.

Min Hyun=ben Kardeş gibi görünüyor muyum artık sana rahat yok y/n sen benim olacaksın başka çaren yok.

Konuşması biter bitmez mutfaktan çıktı aha cezveyide yakmıştım sanki hiç derdim yokmuş gibi bide sapık üvey kardeş geldi Takım Tamamlandı.

(Bölüm Sonu)

Aşklarımmm Bölümlerin Geç Geldiğinin bende farkındayım Ama okul alışverişi Kayıt derken Yb Atmakta Gecikiyorum Affedin Plss Vote Atmayı Unutmayalım Seviliyorsunuz Canlarımm :D

Dissosiyatif Kimlik Bozukluğu(MYG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin