Akşam Olanların ardından sabah Olmuştu Ben Spor Yapmak İçin Dışarı Çıkacaktım Hemen Giyinip Evden Çıktım.
(Giydiğim Takım)
Dışarı Çıkıp Tempolu Koşmaya Başladım Şirkete Göre En az 1 Saat Koşmam lazımmış.bende kıyak olsun diye 2 saat koşuyordum :).Koşmaya Devam Ederken siyah camlı bir araba yanıma yaklaştı sapık sanıp daha hızlı koşmaya başladım.ben hızlandıkça hızlanıyor ben yavaşladıkça yavaşlıyordu.bir an gaza gelip arabanın camına vurdum camı yavaş yavaş açarken adama az kalsın küfür edecektim.
Y/n=senin var ya ben ta..aaaaa.....
Suga=eeee taa ne taa.
Y/N=ne yapıyon la sen burda sabahın 6 sında.
Suga=ne yani sevdiğimi görmeye gelemez miyim
Y/n=lan sabahın bu saatinde mi?
Suga=evet şimdi ben sana bir soru soracam?
Y/n=Buyur sor ruh hastası bey.
Suga=1.si bana ruh hastası deme 2.o giydiğin şey çok uzunmuş ya az daha kısa giyeydin.
Y/n=1.si evet ruh hastasısın(ve yazar geberir) 2.si giyimime karışma hakkını sana kim verdi?
Suga=hmm düşünelim erkek arkadaşının giyimine karışmasını istemeyen kıza ne yapılır?
Y/n=ayy çok merak ettim ne yapılır?
Suga"bu" diyip arabadan indi beni kucağına alıp arabaya bindirdi.bende hemen tepki verdim tabi boş durulur mu.
Y/n=lan daha koşacaktım 30 dk tek koşmuşum.
Suga=kalanını sonra koşarsın eve gidip üstünü değiştikten sonra.
Y/n=Hayır ben böyle koşmak istiyorum.
diyip önüne baktı bende hemen yanımdaki cama baktım.
eve giderken suga başını tutup duruyordu. ne olduğunu sorduğumda.
Suga=yok bişey sadece başım ağrıyor.
diyip geçiyordu.ben şüphelenmiştim tabi.hemen telefonu alıp Rm mesaj attım.
(Mesajlaşma)
Y/n=Rm müsait misin?
Rm=evet y/n buyur söyle...
Y/n=Suga başını tutup duruyor bende şüphelenip sana mesaj attım.
Rm=tamam y/n şuan nerdesiniz?
Y/n=Şuan arabadayız.
(Bitti)
(Bölüm Sonu)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dissosiyatif Kimlik Bozukluğu(MYG)
JugendliteraturEy Aşk Sen Nelere Kadirsin :) Sizin Aşkınız Benimki Kadar Pisikopat Mı? Aşkın Sonu Ölüm Olmak Zorunda Mı? Sen Benim Gecemde Doğan Güneşimsin...!