Kurtuluş Yok

51 5 0
                                    

Evet Canlarım Yb geldi kusura bakmayın Uzun zamandır atamıyorum :D

İyi Okumalar :^^

Kahve'yi Yaptıktan Sonra İçeri Götürdüm Şu Sapık Min Hyun Hep beni dikizliyordu şeytan diyor git şuan bir tane yapıştır ama babam var.Aradan zaman geçtikten sonra ben babama Kalkıcağımı söyleyip Kapıya yöneldim Babam Durur mu,

Baba=Kızım Çok Geç Oldu Kardeşin Bıraksın Seni.

Y/N=Hayır babacım ben tek gidebilirim gidemezsemde suga'yı ararım o gelir yani hiç endişe etmeyin.

O sırada cici ommam ve cici kardeşim ikiside aynı anda,

Anne=Suga Kim?

Min Hyun=Suga Kim?

İkiside aynı şeyi Sorunca ben tabi dayanamadım güldüm babam bunlara sevgilim olduğunu söylememiş mi?Neyse ne konuya döneli.

Y/n=babacım ben daha fazla geç olmadan gidiyorum.

Babamla vedalaşıp evden çıktım.evden çıktığımda Biraz ilerledikten sonra birinin beni takip etiğini fark etim arkama baktığımda kimse yoktu Korkmaya başlamıştım hemen telefonu alıp suga'yı aradım.

(Telefon Konuşması)

Y/n=Alo Suga Nerdesin.

Suga=y/n ne oldu evdeyim Seni bekliyorum.

Y/n=Suga çabuk gelir misin biri beni takip ediyor.

Suga=tamam y/n sakin ol nerde olduğunu biliyor musun?

Y/n=Evet sanırım Babamın evinin ilerisinde terk edilmiş bir petrol var oradayım. 

Suga=Tamam Hemen Geliyorum Sende Hızlı Adımlara Eve doğru gel.

Y/n=Tamam.

(Telefon Konuşması The And)

Telefonu Kapatıp yürümeye başladım 15 Kadar yürüdükten Sonra Birinin Sırtıma Dokunduğunu Hisetim Arkamı Döndüğümüde Min Hyun olduğunu Gördüm.

Min Hyun=Benden Kurtulacağını Mı Sandın Aptal Mısın Kızım Sen?

Y/n=Uzak Dur benden Sakın Bana Yaklaşma.

Min Hyun=Senden Uzak Durmak Mümkün mü Be Güzelim.

(bÖLÜM sONU)

Dissosiyatif Kimlik Bozukluğu(MYG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin