Az Kaldı

141 9 0
                                    


BTS bizi eğiticekti inanmıyorduk biz hala olayın şokundaydık müdür tekrar bize döndü.

Müd=prova birazdan başlıyacak koşun çabuk,

Y/N=ama biz tek başımızada çalışabiliriz.

Müd=buna bende inanıyorum onlar sadece biraz yardımcı olacak.

Rüz=tamam efendim saolun.

Müd=bir ihtiyacınız olursa ben burdayım.

Mia=peki efendim.

odadan çıktık ve prova odasına doğru yürüdük üst kata çıkmamız gerekti çıktık ve odanın önüne geldik kapıyı açtık müziği açtık ve çalışmaya başladık çok geçmeden bts de odaya geldi.

RM=yardım etmeye geldik.

Mira=şuan ihtiyacımız yok

Jin=her şekilde yardım etmemiz gerek o yüzden ısrar etmiycez.

bütün bts üğeleri bize yardım etmeye başladı.nedense suga bana denk geldi sugaya çalışırken suga ellini sırtıma doladı ben tam kendimi geri çekeceken ayağım takıldı ve düştüm ayağım çok ağrıyordu kıvırdatamıyordum bağırmaya başladım.

Y/N=AAAAAHHHHH...

Mia=ne oldu y/n

Y/N=ne oldusumu var bileğimi burktum.

Mia=yardım edinde revir e götürelim.

bütün bts üyelleri yardıma geldi suga birden hepsini geri ittip beni kucağına aldı.bende ağrıdan ne yaptığımı bilmediğim için sadece bağırıyordum revire geldiğimizde doktor röntgen çektirdi.

Dok=Y/N mallesef 1 hafta dans edemesin.

Y/N=nasıl yani benim debut performansım var.

Dok=malesef ertelemen lazım sağlığın daha önemli bence.

Y/N=ya ben bu debut permansına 1 yıldır çalışıyorum bir burkulma yüzünden vaz geçemem.

dok=mallesef yapacak bir şey yok.1 hafta ayağın alçıda kalıcak.

Y/N=NEEEEEE!!!!!!!!

ağlamamaya çalıştım ama olmuyordu.revirden çıktık kapıdayken sugayla konuşmak istediğimi söyledim.

Y/N=Suga birşey konuşabilirmiyiz?

Suga=tabi konuşalım.

ordan uzaklaşım BigHit in arkasındaki parka gittik.

Y/N=hepsi senin yüzünden oldu farkında mısın?

Suga=y/n ben gerçekten üzgünüm.

Y/N=üzgün olman birşey değiştirmez ama.

suga ya sinirli sinirli bakmaya başladım.

Suga=bana öyle bakma içim yanıyor.

Y/N=bakmıyımda ne yapıyım.

aniden refleks oldu sanırım ve ona tokat attım göğsünü yumruklama başladım.

y/n=hepsi senin suçun anlıyormusun se...sen sırtıma dokunmasaydın ol..olmayacaktı. 

Suga=özür dilecim işte ne yapabilirim.

ben göğsüne vurmaya devam ederken aniden ellerimi tutu ve bana sarıldı.bende ani şokla ona sarıldım.

Suga=ağla için açılır ağla.

biraz öyle kaldıktan sonra dolaşmak için ayağı kalktık ben topalıyarak yürüyordum suga da kolunu bana uzatı.

Suga=madem benim yüzümden oldu bakmakla ben yükümlüyüm.

Y/N=Ben asla koluna girmem.

Suga=maddem öyle....

Suga beni aniden kuçağına aldı şok geçirdim resmen bide ellini yine sırtıma koymuş yaaa

y/n=BIRAK BENİİ.

Suga=koluma gircen mİ?

Y/N=ASLAAAAA.

Suga=Peki o zaman.

suga yavaş yavaş yürümeye başladı arabaya varınca beni koltuğa oturturdu.

Arkadaşlar malesef bazen yazamıyorum LGS var çünkü o yüzden kusura bakmayın. 

Dissosiyatif Kimlik Bozukluğu(MYG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin