Suga'nın kafasını tutup Masadan kaldırdım bayılmış bir şekilde kafasını omuzuma kattım Diğerleride fakar edince hemen yanıma geldiler tabi durular mı hemen Soru Yağmuruna tutular beni erkekler hariç çünkü kızlar suga nın hasta olduğunu Bilmiyorlardı,
Mia=Y/N ne oldu Suga iyi mi?
Mira=Lan Ne Oldu Buna birden bire?
Rüzgar=Ne oldu la bizim enişteye?
Y/N=elinin körü oldu bi susunda yardım edin uzandıralım şunu bir yere.
Suga yı kafenin içendeki koltuğa uzandırdık(nasıl bir cümle oldu yaw jjdjgfjjjfjo) Suga hafif hareket ettmeye başlayınca geri çekildik kimin çıkacağı belli değildi.Gözlerine Baktığımda hafif kahferengine dönmüştü bu suga nın gözleri değil ama sanırım ben tanıyorum bunun kim olduğunu.Suga ayağı kalktı bende hemen kolunu tutum.
Y/N=min ho sen olduğunu biliyorum sensin değil mi?
Suga bana dönüp;
Suga=BİNGO...
Min ho olduğunu biliyordum Diğerleri de sanki hiç doğru tahmin eden görmemişler gibi bana dik di bakıyorlardı bende onlara dönüp.
Y/N=ne var maymun mu oynuyor.
Herkez=Yoooo!
Onları bırakıp min ho ya baktım tam ona dönecekken telefonum çaldı Babam arıyordu size babamdan bahis ettmedim değil mi hemen şöyle söyliyim paraya pula şöhrete ve adına güvenen biridir dediği yapılmadığı hallde öldürmekten beter bile edebilir.hemen telefonu açtım.
(Telefon Konuşması)
Ben=Efendim Babacım Önemli Bir Şey Olmasa Aramasın Sen?
Baba=Evet Kızım Bu Akşam Parti Olduğunu Unutun Mu Tanınmanızın Şerefine Parti Yapıyorduk Ne Çabuk Unutun.
Ben=ayy babacım çok özür dilerim nasıl unutum hemen geliyorum.
Baba=ha bu arada kızım O sevgilin olacak kişiyi de getir onuda bir tanıyalım.
Ben=babacım sonra getirsek hatta sadece ben ve rüzgar gelsek olur mu?(Bu Arda arkadaşlar ben ve rüzgar Hikayede de gerçektede kardeşiz :D )
Baba=kızım sen rüzgar ve o hergele gelin.
ben=Tamam Babacım.
Baba=kızım bu arada şu hergelenin arkadaşları da bighit de çalışıyordu değil mi?
Ben=evet babacım hatta yeni albümleri çıkmıştı neden?
Baba=onlarda gelsin Hatta Kaç kişisiniz orda?
Ben=toplam olarak 11 kişiyiz baba.
Baba=tamam hepinizi bekliyorum.
Ben=ama baba...
Baba=ittiraz istemem hemen gelin parti başlıyor.
Ben=Peki görüşürüz.
(Telefon Konuşması Bitti)
Y/N=şimdi boku çok büyük yedik.
Rm=ne oldu y/n sıkıntı ne.
Y/N=babam hepimizi partiye davet etti ve hemen gelmemizi istiyor.
Hepsi Bir Ağızdan 'Neee' Dedi Birden Min Ho Arkadan.
Min Ho=nah gelirim ben.dedi
Y/N=nah gelirsin haa Babam özlelikle senin gelmeni istedi erkek arkadaşım olarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dissosiyatif Kimlik Bozukluğu(MYG)
Подростковая литератураEy Aşk Sen Nelere Kadirsin :) Sizin Aşkınız Benimki Kadar Pisikopat Mı? Aşkın Sonu Ölüm Olmak Zorunda Mı? Sen Benim Gecemde Doğan Güneşimsin...!