Kaldığımız Yerden Devam

50 6 0
                                    

Sabah Telefonun Çalmasıyla Uyandım Gözümü zar zor açabiliyordum Net görmesem de arayan kişinin Şirket Müdürü olduğunu anladım Hemen Telefonu Açtım;

(Telefon Konuşması)

Müd=Neredesiniz Kızım Siz Günlerdir ortada yoksunuz hedefiniz şirketi batırmak mı siziz debut olduktan sonra şirketi boşladınız bakıyorum.

Ben=yok müdür bey ne boşlaması Hatta gelmeye fırsatımız olmadı lütfen af edin bugün mutlaka şirkete geleceğiz.

Müd=Gelirseniz iyi edersiniz!

(Telefon Konuşması The And)

La Ben böyle müdürün demedik laf bırakmadı aq bana Onu bunu bırakın da ben daha bunları Hazırlayıp şirkete götürmem lazım Hepsi geceden kalma gel de uğraş bunlarla şimdi.

kendi kendime konuşurken kapının açılmasıyla irkildim sanki kıyamet Kopuyordu bu nasıl bir kapı açma şekliydi ya kapıyı açan suga'ydı Hemen tepki verdim ne yapayım daha;

Y/N=çüş ahıramı giriyon odaya mı ya düşta olsaydım ?

Suga=üzgünüm Y/n ama seni merak ettim dün neler yaşandı Hiç bir şey hatırlamıyorum ben.

Y/N=hatırlamaman normal Değiştin dün ama ben bi yemin ettim sen iyileşinceye kadar asla seni bırakmıyıcam söz veriyorum sana.

Suga=hmm yoksa ayrı bir hayalin mi vardı?

Y/N=bakide yoktu benin senden başka hayalim olabilir mi,

Suga=Olmasında zaten.yataktan çıkmayı düşünmüyor musunuz y/n hanım,

hakkat ya ben daha yataktayım hemen çıkmam lazım Yoksa bu müdür yakacak çıramı.

Y/n=Suga bizimkiler nerede?

Suga=aşağıda herkes seni bekliyor.

Ohh kalkmışlar bende hemen hazırlanıp Aşağı ineyim.

Aşağı indiğimde herkes masada oturmuş kahvaltı yapıyordu bende koşturarak yanlarına gidip bağırmaya başladım..

Y/N=çabuk yiyin lan yemeğinizi şirkete gitmemiz lazım.

Bunu söylememle yemekler ağızda durur mu hepsi püskürtüler ıyy iğrençç.

Mia=Ama gitmeyelim ya.

Y/N=lider olarak görevimi yerine getirmem lazım hepiniz çabuk yiyiyorsunuz ve kalkıp Hazırlanıp gidiyoruz çabuk.

Bende oturup Kahvaltı yaptım ve hazırlanıp evden çıktık.

(Bölüm Sonu)

Çok Ama Çok Sorry Bölümler kısa oluyor ama Bundan Sonra Böyle Vote Yoksa Bölüm gelir ama kısa gelir Ama vermesenizde sizi seviyorum Yada Verin ya Ayy Akıl kalmadı aq verin siz sonra uzun bölüm.

Kendinize İyi Bakınnn :)

Dissosiyatif Kimlik Bozukluğu(MYG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin