Şirketin Önünde durduk hepimiz bir birimize bakıyorduk tabi biraz korkuyoruz korkmamız normal değil mi 1 haftaya yakındır şirkete gelemiyoruz yada doğru ediyim gelmiyoruz e ne yapalım yani değil mi ama.hemen yanımdakileri cesaretlendirip içeri soktum Mızmızlandılar ama bana sökmez Onlar müdürün kapısında beklediler ben ve bts'in lideri olan rm içeri girdik Korkmuyor değildik tabi Hadi gazamız mübarek ola.
Müd=sonunda teşvik edebildiniz nerelerdeydiniz siz bunca gündür baya bir aksatınız provaları!
Y/N=pardon müdür bey ama özel işlerimiz vardı,
Müd=ama hayranlar özel mözel anlamıyor hemen bugün her iki grupta provalara başlıyorsunuz Yoksa olacaklardan sorumlu değilim
Rm-y/n=Peki efendim!
Eğilip düzeldikten sonra odadan çıktık herkes bize bakıyordu bizde Onlara ben dayanamıyıp söze girdim.
Y/N=bugünden itibaren her iki grupta ortak çalışacak,
Herkes=NEYYY?
y/n=lan yanlış anlamayın biz onlara onlar bize yardım edecek Aynı anda her 2 grubuda idare ettmemiz lazım Hem daha çok çalışmamız lazım ki hayranlarımız bizden dolayı utanmasınlar Var mısınız Ortak Çalışmaya!
Diyip ellimi hepsinin arasına uzatım hepside ellerini ellerimin üstüne koydular ve hep beraber şirketi Yıkacak kadar bir çığlık attık.
Herkes=BAŞARICAZ...
Hemen işe koyulmamız lazım Hepsini alıp provaya başladık Umarım Düşündüğüm gibi iyi yaparız da müdürden laf işitmek zorunda kalmayız.
Hepimiz bir birimize yardım ederek yanlışlarımızı doğru etmeye çalışıyorduk işe de baya yarıyordu hem bu iş bir birimize yaklaşmamızı da sağlamıştı iyi ki böyle bir karar almışız.
düşüncelerimi kolumu tutup beni duvarla arasına alan suga bozdu ne oldu şimdi durduk yere Gözlerimin içine bakıyordu Bende hemen gözlerimi Kaçırdım Suga'ya çekilmesi için işaret etim diğerleride fark etmiş olacak ki dik dik bize bakıyorlardı suga onlara dönerek:
Suga=Ne var Ayı mı oynuyor işinize baksanıza!
Dedi o an beni bir gülme tutu yani bu lafa dayanacak insan görmedim ben suga tekrar bana baktı duvardan uzaklaştı veeeeeee...
(Bölüm Sonu)
9.sınıf Olduğum için aktif olamıyorum pardonnn ...olabildiğince aktif olmaya çalışacağım sizi seviyorum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dissosiyatif Kimlik Bozukluğu(MYG)
Teen FictionEy Aşk Sen Nelere Kadirsin :) Sizin Aşkınız Benimki Kadar Pisikopat Mı? Aşkın Sonu Ölüm Olmak Zorunda Mı? Sen Benim Gecemde Doğan Güneşimsin...!