Gözümü Açtığımda Boş Bir Odada Olduğumu Gördüm Gözüm Net Görmesede Bu Odanın Bana Çok Tanıdık Geldiğini Fark Etmiştim Aniden Bulunduğum Odanın Kapısı Açıldı Bende Hemen Uyur Numarası Yaptım Bi Nevi Gözümü Kapatım Odaya Giren Kişi Uzun Bir Süre Bana Baktı Ve Adamlarından Birini Yanına Çağırdı Tam Duyamasamda Konuştuklarını Dinledim.
Patron=Demek şu Suga'nın Sevgilisi olan şahsiyet bu!
Adam=evet patron onu bay min in evinden çıkarken gördüm bende Alıp getirdim.
Pat.=Lan Gerizekalı her evinden çıkan kızı getiyor musun buraya,
Ad=Hayır patron bu kızla daha öncede dolaştıklarına dair fotoğraflar buldum.
Pat=Tamam Şu Sürtük Uyanırsa Çağ...
Lafını Ben Kestim Orda Hem Şu Adam Ne Hakkla Bana Sürtük Der Lan Ben Şimdi Senin.
Y/N=Sürtük Senin Anandır.
Bu Lafı Dememle Adamın Bana Dik Dik Bakması Bir Oldu Yüzüme Yaklaşmaya Başlayınca Doğrudan Yüzüne Tükürdüm Hiç Umursamadım Bille Kimin Umarunda Aq birinin Sana Sürtük Demesi.
Pat=demek uyanıktınız küçük hanım.
Y/n=sanane lan benim uyuyup uyumamam dan.Hem Siz Kimsiniz Aq ne hakkla beni kaçırdınız.
Pat.=önce bir sakin olun küçük hanım anlatıyım her şeyi.
Y/N=anlat lan dinliyorum ama bana ve sevdiklerime kötü bir lafını duyayım sağ kalmasın anladın mı beni.
Ellerim bağlıydı hareket edemiyordum.ama ayaklarım açıktı seviniyim mi üzüliyim mi bilemedim.
Pat=şimdi senin sevgilin olacak piç Bizim bara gelip olay çıkarmış bizim adamlar karşı koymaya çalışırken hepsini hastanelik etmiş üstüne üstlük hesabı ödemeden kaçmış ee bizde doğrudan Sevgilisini hedef Aldık.
Y/n=yani beni.
Pat.=aferin ne akılı kızmışsın işte!
Ellerini Saçımda gezdirirken Kafamı Sağa doğru çevirdim yüzüme biraz baktıktan sonra ayağı kalktı ve Adamlarına seslendi.
Y/N=bu kız bizim barda işimize yarıya bilir sakın ellinizden kaçırmayın.
Y/N=lan gerizekalı bütün dünya beni tanıyor beni bulamayacaklarını mı sandın hemen bulurlar beni.
Tabikide adamın dediklerine inanmıtım ve adım gibi eminim o günkü kişi min ho dan başkası değildi.Ellerimi biraz çekiştirdikten sonra adam beni odada tek bırakıp gitti bende arkalarından onlara seslendim.
Y/N=lan gelsenize buraya ben nasıl sıçmaya gidicem yatağa yaparım bak size temizletirim.
Adamlar hemen odaya daldı.
Adam=küçük hanım kusura bakmayın ama patron ellerinizi çözmemizi yasakladı.
Y/N=Lan Sıçıcam Aq çözün Ellerimi.
Adamlar ellerimi çözdü Az kalsın benle tuvalete gireceklerdi.
Y/N=lan sıçmaya girecem orayadamı geleceksiniz.
Adam=Aferdersiniz Küçük Hanım.
hemen tuvaleten cam aradım bi cam buldum ama küçüktü ordan çıkmaya çalıştım Ve başardım da.
(Bölüm Sonu)
Oylamayı Unutmayalım Plsss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dissosiyatif Kimlik Bozukluğu(MYG)
Teen FictionEy Aşk Sen Nelere Kadirsin :) Sizin Aşkınız Benimki Kadar Pisikopat Mı? Aşkın Sonu Ölüm Olmak Zorunda Mı? Sen Benim Gecemde Doğan Güneşimsin...!