Kaçış

66 4 2
                                    

O evden Çıkmayı Başarmıştım Sonunda Ama Daha kötü bir yere düşmüştüm evin bahçesi her yer koruma doluydu Tek Çıkış  Karşımdaki telli duvardı Şansımı denedim ve duvara tırmandım duvar boyum kadardı Tırmanmaya Çalıştım ama ellime dikenli tellerden biri battı ellim çok değil ama hafif kanamıştı O Ağzımdan kötü bir laf çıktı.

Y/N=hay ben seni yapanın Anasının.......Ellerinden Öpeyim.

Son anda küfür ettmekten yırtmıştım küfür ettmeyi sevmiyordum ama ara sıra ediyordum bizim kızlarda bana kızıyordu hemen yine tırmanmaya çalıştımson anda o bahçedende çıkmayı başardım bu sefer daha büyük bir sorun beni bekliyordu ben nerdeyim lan.

Sağıma soluma baktım kimse yoktu kimseye soramazdım da ya onlarda beni kaçıranların adamlarıysa sağımda ve solumda 2 sokak vardı ben her zaman sağımı sevdiğim için sağdan gittim.Koşar adımlarla ordan yürüyordum bir anda kanıyan kolumu fark ettim ellimi verdiğimde çok kan kaybettiğimin farkına vardım(Abartmıyorum lfgjgfsoıj)Koşar adımlarla ilerlemeye devam ettim karşıma bir kadın çıktı hemen ona mı sorsam acaba neyse ne olabilir.

Y/n=Hanım efendi bakar mısınız ........(bir adres düşünün işte) nasıl gidebilirim?

Kad.=100 Metre Sonra sağa dönün karşınıza çıkar.

Y/n=çok Sağ olun .

Kadın başıyla onayladıktan sonra biraz ilerledim kaç metre yürüdüğümü bilmiyordum karşıma çıkan ilk sokaktan döndükten sonra Düz gittim çok şükür bizim gurubun kızlarının evine varmıştım hemen kapıya koşup kapıyı çaldım Kapıyı suga açmıştı gözleri kıp kırmızı olmuştu beni gördüğü an sımsıkı sarıldı Ben uyarmasaydım dahada sıkıcaktı.

Y/n=suga tamam bırak bi nefes alayım zaten geberdim gelene kadar.

Suga=nerdeydin seni aramadık yer bırakmadım en son bizim evden çıkmıştın mia yı aradım gelmediğini söyledi seni çok merak ettim.

evin içine baktığımda kimse yoktu hemen suga ya dönüp.

Y/n=Suga diğerleri nerde?

Suga=onlar seni aramaya çıktı ben hemen onları arıyım gelsinler sende çık üstünü değiş .

O sırada suga kolumun kesildiğini görecek ki kafayı yiyicek duruma geldi.

Suga=hangi piç kurusu yaptı bunu sana hemen söyle onu elime geçirirsem sağ bırakmıyacam kesin.

Y/n=tamam suga bekle   diğerleri gelsin her şeyi anlatacam söz hadi.

suga kafasıyla onaylayarak beni içeri aldı bende yukarı çıkıp duş aldım.

(Bölüm Sonu)

Oylamayı Unutmayalım Plss Aşklarımm :^^

Dissosiyatif Kimlik Bozukluğu(MYG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin