Yu Sub!!

67 5 0
                                    

Lunapark'ta neye bindik neye binmedik unutum lan korktuğumu bile bile beni gondola bindirdi altıma sıçacktım korkudan gondol hareket etmeye başladı başım dönmeye başlamıştı.hemen ona sarıldım kolunu sanki sökecekmiş gibi çekiyordum hemen bana dönüp.

Min Ho=korkuyor musun yoksa?

Y/N=korkmamak mümkün mü ya  altıma edecem şimdi niye bindirdin lan beni.

biz konuşurken gondol daha da hızlanıyordu hızlandıkça bende onun kolunu daha çok sıkıyordum.gondol en tepeye vardığında bir çığlık attım.

Y/N=Min Hoooooooooooooo....

Min ho şok olmuş şekilde bana bakıyordu gözlerimi kapatım 10 a kadar saydım açtığımda gondol yavaşlamıştı.Min Ho ya döndüğümde başını tutuyordu gondol durduğunda hemen onu gondoldan çıkartıp gondolun yanındaki bankta oturtum.başını tutup konuşmaya başladı.

Min Ho=benim zamanım doldu umarım bizim salağın sevgilisini eğlendirmişimdir.

Y/N=Kime salak dediğinin farkında mısın salak dediğin kişi sensin.

bu cümleyi kurduğum an min go omuzlarımdan tutarak beni kendine çevirdi gözlerimin içine baktı artık alışmıştım gözlerine bana bakıp.

Min Ho=ben o değilim beni onla karıştırma ve bu gözleri sakın unutma bu gözleri çok göreceksin.

dediği anda üstümde bir ağırlık hisetim bu ağırlık suga!nın vicuduydu ona bakıp ağlamak istedim tam gözümden bir damla yaş geleceken suga aniden kafasını kaldırdı korkmadım değil bu sefer suga olduğunu sanmıştım ama Gözleri yine tanıdık gelmiyordu gözleri yeşile dönmüştü .her göz rengi ona yakışıyor yaw tamamlan fazla kaynatım bana kocaman gözlerle baktı hemen sordum.

Y/N=Kimsin yani şey hangi kişilik sin?

YuSub=bu vicudun sahibini tanıyormusun?

Y/N=tanımasam yanında ne arıyım?

Yu Sub=ben yu sub bu vicudun en sakin kişiliğiyim diğrelerine göre.

Y/N=bir şey sorabilir miyim kaç kişilik var?

Yu Sub=ben dahil 2 kişilik var Suga yıda katarsak 3.

Y/N=sen en sakinleriysen iyi anlaşacağız demektir.

Yu Sub=ben sevmediğimle kötü anlaşırım kendini bana sevdirmen lazım.

Y/N=tabi canım herkes beni sever.

Yu Sub=tabi kesin öyledir.

Y/N=tamam sen sakin kişiliksen seni eve götürebilmem daha basit olur.

Yu Sub=tamam bende şu kıyafetlerden kurtulmuş olurum en azından .

Ha bi bu eksikti Min ho bitti sıra yu sub da gelde uğraş bunla 1 suga isterken 5 suga çıktı Allahım ben ne günah işledim ya şimdi bende size soruyorum erkek arkadaşınızın içinden 5 kişi çıksaydı ne yapardınız acaba benim yaptığımı yapar mıydınız?

Yu Sub la birlikte suga nın evine gittik .ev her zamanki gibi dağınıktı neden mi bts in 6 erkeği sayesinde sanki evi bok çukuruna batırmış çıkarmış gibiler di Yu Sub yukarı çıkıp elbiselerini değiştirmek üzere yukarı çıkardım bende evi temizliğe başladım.

ev her zamanki gibi dağınıktı neden mi bts in 6 erkeği sayesinde sanki evi bok çukuruna batırmış çıkarmış gibiler di Yu Sub yukarı çıkıp elbiselerini değiştirmek üzere yukarı çıkardım bende evi temizliğe başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Temiz Olmuş Mu? Yu sub aşağı indiğinde kendi evini tanıyamamıştı.

Yu Sub=lan burası kimin evi nereye getirdin beni?

Y/N=abartacak bir şey yok hadi sen odana doğru dinlenmen lazım Yu Sub u odasına çıkarıp yatağa katım Uyumasını Sağladıktan sonra ben aşağı inip koltuğa uzandım ve  gözlerimi siyaha gömdüm. 

Evvveeett Arkadaşlar 1 Bölüme Daha Son Verdik Diğer Bölümü Bekleyin Aşklarım Yıldız Vermeyi Unutmayın Her Yıldız 1 Army Sözü Olsun :)

Dissosiyatif Kimlik Bozukluğu(MYG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin