Yazım hataları varsa kusura bakmayın. 💜
Lalisa Manoban
"Taehyung gözlerini açtı."
Duyduğum cümleyle ağzım şokla açıldı. "Ne?" dedik hep bir ağızdan. Tzuyu gözlerini sildi ve ayağa kalktı. "Gerçekten mi? Emin misiniz!?"
"Evet. Birkaç kontrol yapıldıktan sonra odaya çıkarabiliriz." Bize son kez bakıp koridorda ilerlemeye başladı.
Tzuyu kocaman gülümseyerek Chaeyoung'a sarıldığında bende kendime engel olamadım ve gülümseyerek hâlâ beni tutan Jungkook'a sarıldım. Anında kollarını bana doladı.
"İyileşti!" dedim sevinçle. Jungkook da hafifçe güldü ve "Başardı." dedi.
Koridorda yankılanan koşma sesiyle hepimiz başımızı girişe çevirdik. Yoongi, Namjoon ve Jin koşarak yanımıza geldi.
"Ne oldu?" dedi Yoongi hepimize bakarak. Jennie gülümsedi. "Taehyung gözlerini açtı." Yoongi derin bir nefes verdi ve "Oh be." dedi. Sonra da Jennie'ye sarıldı.
Kıkırdadım. Jungkook "Burada aile var." diye dalga geçti.
Yoongi ona sertçe baktıktan sonra Jennie'yi bıraktı. Jungkook bana baktı ve "Taehyung odasına çıkana kadar dinlen." dedi.
Başımı salladım ve onunla birlikte yürümeye başladım. Üst kata çıkmıştık ki Jungkook birden durdu.
"N'oldu?"
"Bekle," dedi fısıldayarak ve duvara yapıştı. Beni hâlâ sıkıca tutuyordu.
Tam o sırada birinin konuşmasını duydum. "Jeon'un kardeşi, Kim Taehyung, gözlerini açmış."
Bu o sahte doktordu!
"Jung Woo," dedi Jungkook dişlerini sıkıp.
Jung Woo "Jeon'dan nefret ediyorum." dedi. "Kim'i de öldüreceğim."
"Adam seni tehdit etti! Neyden bahsedip duruyorsun?"
"Kardeşim ölmeyi hak etmiyordu! Ben kardeşimi nasıl kaybettiysem, o da kardeşini kaybedecek."
Jungkook'a baktım. Öfkeyle adama bakıyordu. "Ne yapacağız?" dedim fısıldayarak. Bana baktı. "Kızlarla odana git. Ben halledeceğim."
"Onu öldürecek misin?" dedim gözlerim büyürken. Başını salladı. "Akıllanmıyor."
"Yapma." dedim. "Bir sefer olsun, yapma."
"Lisa, Taehyung'u öldürmeyi düşünüyor! Onu başı boş bırakamam." Ne desem boştu. Pes ettim ve kollarına tutundum. Bacağım acımaya başlamıştı.
"Bacağım acıyor." dedim. Kollarımdan tuttu ve odama gitmeme yardım etti. "Kızlar ve Jin yanında olacak. Ben de o pisliğin işini halledeceğim. Sakın bir yere gitmeyin."
"Tamam." Bana son kez bakıp çıktı odadan. Birkaç dakika sonra içeri Jisoo, Rosé, Jennie, Chaeyoung, Tzuyu ve Jin girdi.
Jin kapıyı kilitledi ve "Korkmanıza gerek yok." dedi. "Jungkook her şeyi halledecek."
"Taehyung'un yanında kim var?" dedi Tzuyu. Jin ona baktı. "Birkaç adamımız. Metal etme, iyi olacak."
"Umarım."
Başımı geriye yasladım. O adamı öldürecek miydi? Umarım öldürmek zorunda kalmazdı...
***
"Jungkook!" Jin'in ani bağırışıyla sıçrayarak kapıya baktım. Jungkook yavaş adımlarla içeri girip yanıma oturdu. "N'oldu?"
"Bitti." dedi sadece. Başını yatağıma koydu ve gözlerini kapattı. Namjoon ve Yoongi "Biz Taehyung'un yanındayız." deyip çıktı odadan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
believer || liskook
أدب الهواةLisa yapmaması gereken bir şeyi yapınca arkadaşlarının ve onun başına milyonda bir görülecek şey gelir; seri bir katil onlara sarar... "Senden nefret ediyorum." "Biliyorum." 𝐛𝐭𝐬 & 𝐛𝐩 𝐟𝐚𝐧𝐟𝐢𝐜