16.Bölüm

3.8K 269 139
                                    

Medya; Kızlar

Yazım hataları varsa kusura bakmayın...

Lalisa Manoban

Gece uyandığımda aşağıdan sesler geliyordu. Uyku sersemliğiyle odadan çıktım. Tuvalete girip çıktıktan sonra Taehyung'un sesini duydum.

"Tzuyu, Lisa üstesinden gelebilir. O güçlü bir kız."

"Ama Jungkook ona üç kişiyi öldürttü!"

"Lütfen bağırma..." Of yine mi bu konu? İki gecedir her uyandığımda Tzuyu Taehyung'la benim hakkımda konuşuyordu. Onu anlayabiliyordum. Sonuçta depresyona girmek üzere olan bir kızla aynı evdeydi... Her neyse.

Odaya geri döndüm. Yine uykum kaçmıştı. Sola doğru döndüm ve Rosé'nin kırmızı saçlarını izlemeye başladım. Daha birkaç ay önce o kuaförden birlikte gülerek çıkmıştık...
Sırıttım.

"Rosé böyle bir sincaba benziyorsun." dedim gülüp. Rosé ise saçlarını incelemeye devam etti. Jennie gülümsedi ve "Ariel'e benziyorsun." dedi. "Bu renk sana çok yakıştı."

"Teşekkürler. Lisa,biraz iltifat et."

"Tamam tamam... Harika oldun!"

"Keşke şimdi de benim saçlarımı değiştirmeye gitsek." diye mırıldandım. Derin bir nefes alıp verdim ve sağa döndüm.

***

Jungkook esneyerek salona girdi ve hepimize tek tek baktı. "Günaydın."

"Saat iki oldu Kook." dedi Taehyung gülüp. Jungkook onun yanına oturdu ve "İşler işte." dedi. "Bu arada, yarın yine bir göreve gideceğiz."

Bir anda vücuduma titreme yayıldı. Görev... Öldürmek... Yine mi?!

"Lisa?" Rosé'nin sesiyle ona baktım. "Hı?"

"İyi misin?"

"Hı hı..." Jungkook'a baktım ve sorarcasına kaşlarımı kaldırdım. "Görev ne?"

"Dün bir soygun oldu." dedi. "Onların adamlarına ulaştık. Sorgulayacağız. Bu sefer Rosé, Jennie ve Jisoo da gelecek. Dövüşe ihtiyacımız var."

Rosé bir şey mırıldandı ama duyamadım. Tzuyu ve Chaeyoung yanımıza geldiler. Tzuyu gülümseyerek "Biz çıkıyoruz." dedi. Taehyung onun yanağından öptü ve Chaeyoung'un saçlarını karıştırdı.

Onlar evden çıkınca Taehyung'a baktım. "Her gün nereye gidiyorlar?"

"Chaeyoung liseye gidiyor. Tzuyu de kreşte öğretmen."

"O kadar dövüş öğrettik gitti öğretmen oldu." dedi Jungkook ve arkasına yaslandı. Taehyung onun başına hafifçe vurdu. "Kapa çeneni."

***

Yatma vakti gelince kızlarla sarılarak yatağa yattık. Onlar yanımdayken kendimi hem güvenli hem huzurlu hissediyordum. "İyi geceler." dedi Jennie. Aklıma Yoongi gelince sırıtıp ona baktım.

"Bir şey soracağım."

"Hı?"

"Acaba birazcık Yoongi'den hoşlanıyor olabilir misin?" Jisoo ve Rosé kıkırdamaya başladılar. Jennie kaşlarını çattı. "Ne alakası var?"

"Bilmem... Ona bir tuhaf bakıyorsun da." Sırıttım. Artık itiraf etsindi. Jisoo "Hadi Jen," dedi. "İtiraf et. Ondan hoşlanıyorsun değil mi?"

"Of! Evet!" dedi ve arkasını döndü. Güldüm ve saçlarını okşadım. "Utanma yavrum." dedi Jisoo. "Anlıyorum seni. Yoongi hoş çocuk, aferin."

believer || liskook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin