- Marks! Folyamatosan figyelje a CsK-1 eletjeleit. Ha bármi változást észlel, azonnal be tudjunk avatkozni.
- Igen, uram!Amíg én Marks-al beszéltem, megérkezett a hídra Williams őrnagy és a csapata is.
- Williams őrnagy! A feladatuk, hogy megtalálják, és kiszabadítsák a CsK-1 minden tagját, aztán vagy hatástalanítsák a szobát körülvevő pajzsot, vagy menjenek olyan messze tőle, hogy át tudjuk sugározni mindannyiójukat! Folyamatos rádió kapcsolatban leszünk és innen irányítjuk magukat! Értette?
- Igen, uram!- Marks őrnagy! Sugározza át őket.
- Igenis!- Williams, az Apollo-nak!
- Itt Stone! Jelentést!
- Minden rendben van uram. Elindulunk!Marks már át is vette az irányításukat.
Kitette a nagy képernyőre az anyahajó alaprajzát így én is láttam mi történik.- Williams őrnagy! Induljanak el a folyosón 10 métert, majd forduljanak jobbra!
- Értem, indulás emberek!
- A következő folyosó végén menjenek fel két szintet, majd a balra eső folyosón menjenek, amíg egy elágazáshoz nem érnek, ott pedig forduljanak balra!
- Fent vagyunk.
- Őrnagy! Egy őrjárat közeledik önök felé, pont onnan, amerre menniük kellene.
- Merre menjünk? - Kérdezte Williams.
- Menjenek a folyosón, és balra a harmadik ajtón menjenek be! Az egy raktár. Ott el tudnak bújni amíg elmennek.
- Értettem! Rádió csendet kerek!Hallgattunk mindannyian. Nagyon reméltem, hogy nem oda tartanak, mert akkor az egész teljes bukás. Hál istennek elmentek az ajtó előtt és a másik folyosón távoztak is.
- Williams őrnagy! Indulhatnak tovább. Tiszta a levegő a cellákig. -mondta Marks.
- Értettem. Indulás emberek. - hallatszott a rádióban ahogy utasítást adott.
- Menjenek végig a folyosón és a folyosó végén lesz az ő cellájuk.- Meg vannak ezredes! Mindenki jól van. Elindulunk visszafelé.
- Rendben van. Siessenek.
- Igen uram!Már majdnem ott voltak a sugárzási ponton, de még mindig nem elég közel, hogy át tudjuk őket hozni, mikor hallottuk mi is a rádióból, hogy megszólalt a riasztó az anyahajón.
- Jelentést kerek Williams őrnagy!
- Valószínűleg észrevették a foglyok eltűnését uram. Sietünk ahogy tudunk.
- Williams őrnagy! Itt Marks. Elvágták az utat a sugárzási ponttól. Két szinttel lejjebb van a hangár. Az az egyetlen esélyük!
- Értettem.
- Vigyázzanak! Egy kisebb őrjárat felé haladnak. Nem tudják őket elkerülni.
- Mindenki lőállásba! Tűz! - hallatszott a rádióból...-Ezredes! - szólt Marks. Indítják a hiperhajtóművet.
- Nem hagyhatjuk Marks őrnagy. Álcázást kikapcsolni és Pajzsot fel! Úgy néz ki, hogy ki kell próbáljuk az új fegyvereket.Itt Stone ezredes! Mindenki foglalja el a posztját. Teljes harci riadó! Ismétlem, teljes harci riadó!
- Marks, töltse fel a sugárfegyvereket és vegye célba a vezérhajó hajtóműveit!
- Fegyver feltöltve, és tüzelek!Na ez már fegyver! - mondtam ki hangosan. Az Asgardok öröksége nem semmi.
- Közvetlen találat uram. A hajtóművük lekapcsolt! Egyenesen felénk fordulnak!
- Készüljön az újabb tüzelésre.- adtam ki a parancsot.
- Uram! Az anyahajó hív minket.
- Kapcsolja!- Natan vagyok a Lucian szövetségtől. Maguk ok nélkül támadtak ránk. Azonnal adják meg magukat, vagy elpusztulnak.
- Aaron Stone ezredes vagyok az Apolló nevű földi hadihajó parancsnoka. Épp elég okunk volt önökre támadni. Fogva tartják 4 emberünket.
- Az embereik megsértették a területünk határait és kémkedéssel vádoljuk őket. Azonnal kapcsolják ki a pajzsot és készüljenek az átszállásra. Ez az utolsó figyelmeztetés, vagy elpusztulnak!
- Na akkor csak hogy megértsék! Nem engedem hogy bárki is át szálljon a hajónkra. Ha pedig nem engedi el az embereinket azt háborús cselekedetnek véljük és tüzet nyitunk. Remélem érthető voltam?
- Nagyon meg fogják még bánni, hogy ujjat mertek húzni a Lucian szövetséggel! Erre meg esküszöm!Lehetséges hogy túl durván fogalmaztam, ugyanis megszakították a kapcsolatot és feltöltötték a fegyvereiket.
Mind a 3 hajó tüzet nyitott ránk a hajó pedig minden egyes becsapódásnál rázkódott.
- Jelentést Marks!
- A pajzsok 90%- on. Kisebb sérülés a kettes fedélzeten, de nem komoly.
- Kitérő manőverek Mendes! Csak akkor lövünk, ha más választás nincs.
- Igen uram!- Stone, Williamsnek! Nem tudunk maguknak segíteni. Az anyahajók megtámadtak minket.
- Értettem uram. Itt sem túl jó a helyzet, de haladunk a hangár felé.Épp befejezte a mondatot Williams, mikor egy találatot kaptunk.
- Uram! A pajzs 50%-ra esett. A 4-es fedélzeten szökik a levegő, több sérültről jön a jelentés. A hagyományos hajtómű 50%-on üzemel.
- Nem hiszem hogy ki tudunk térni minden találat elől, 50%-os hajtóművel.- mondta Mendes hadnagy
- Értem.
- Marks! Minden energiát az elülső pajzsra és vegye célba a másik két anyahajót. Minden ágyúval tűz!
- Igen uram! Tüzet nyitok.Tüzeltünk a két anyahajóra. Minden képen időt kell nyernünk, hogy a csapat ki tudjon jutni.
- Williams az Apollo-nak! Egy teherszállítóban vagyunk. Kérem fedezzenek minket.
- Itt Stone! Fedezzük magukat, csak siessenek, mert nem bírjuk sokáig.- Marks őrnagy! Összpontosítsa a tűzeröt a vezér hajóra!
- Igen uram!
- Ezredes! Az anyahajók kiküldtek egy flotta halálsiklót. A pajzsunk 40%.
- Az ágyúkkal tüzeljen a siklókra!
Töltse fel a sugárfegyvereket és tüzeljen a legközelebbi anyahajóra!
- Fegyver maximumon és tüzelek.
Az anyahajó megsemmisült uram.Utasítást adtam, hogy vegye célba a másikat és tüzeljen. A másik hajó is súlyos károkat szenvedett. A következő találat amit kaptunk, nagyon nagy volt. Tűz ütött ki a hídon, a hajó pedig úgy rázkódott, hogy bevertem a fejem a mellettem lévő irányító pultba.
- Uram! Jól van? Vérzik a feje. - mondta Marks.
- Igen, jól. Oltsák el a tüzet!!!
- A teherhajó a hangárban van uram!
Egy hiperter ablak nyílik meg uram. Újabb 3 anyahajó. A pajzs 20%- on. Ennyivel nem bírunk el!
- Mendes hadnagy! Tünjünk el innen. Irány a föld!
- Belépek a hipertérbe.Mendes belépett a hipertérbe és haladtunk a Föld felé. A hajó súlyos károkat szenvedett, de még egyben volt. Több szinten megsérült a burkolat és sok sebesültet is jelentettek de szerencsére halálos áldozatot nem. Elindultam hogy megnézzem a gyengélkedőn lévő csapatot és legalább rendbe hozatom a fejemet és kérek valami fájdalomcsillapítót, de halvány lila gőzöm nincs róla hogy otthon milyen magyarázatot adok be a szüleimnek hogy sérültem meg.
Remélem jó volt a rész.
Hamarosan jön az új!
YOU ARE READING
Aaron Stone ezredes
Science FictionAaron Stone, egy 20 éves srác, aki a gimnázium második évét végzi. Egy egyszerű ember ezen a Földön, egy egyszerű élettel. Vagy mégsem?! Hát inkább mégsem... Az iskola amolyan álca neki, hogy senki ne jöjjön rá, hogy igazából, Ő titokban az Amerika...