16. rész (18+)

719 9 0
                                    

Már nagyon fel voltam izgulva és csak egy-egy ruhadarab választott el minket egymástól, de azok is hamarosan lekerültek. Soha nem voltam még ilyen boldog, mint most vele. - Biztos vagy benne, hogy te is akarod? - kérdeztem
- Ennyire biztos még nem voltam semmiben.

Benyúltam az ágyam melletti éjjeli szekrény fiókjába, és kivettem egy ezüstös kis csomagot, amit Jess kivett a kezemből. Kibontotta a kis csomagot és felhelyezte. Kérdőn néztem rá és ő bólintott, aminek nagyon örültem. Szépen lassan elkezdtem befelé tolni férfiasságomat, közben Jess arcát néztem. Látszott gyönyörű arcán, hogy örömet okozott neki és hosszú nyögésekkel, sikolyokkal hangot is adott érzéseink és ez még jobban beindított, energiával töltött fel. Bólintott még egyet és én már teljesen benne voltam. - Gyönyörű vagy. - mondtam neki, majd nem várva meg válaszát, odahajoltam hozzá és megcsókoltam, amit ő is viszonzott. Miközben csókoltam, elkezdtem lassan mozogni benne. Csókoltam a száját, a nyakát, majd a melleit, végül visszatértem a szájához. Közben Jess beletúrt a hajamba, majd át karolt. Következő pillanatban a hátamba méllyesztette a körmeit, majd végig húzta azokat rajtam. Fájt, de mégis rendkívül izgató volt. Soha, semmi nem töltött még el ekkora boldogsággal, mint ő, vagy az, hogy én vagyok az, aki miatt most ennyire boldog.

Jess kezdte egyre gyorsabban venni a levegőt, ami annak volt a jele, hogy hamarosan a csúcsra ér. Engem sem választott már el sok tőle, ezért gyorsítottam a tempón.

Jessel egyszerre értük el a gyönyör kapuját. Lassítottam a tempón, majd megálltam. Oda hajoltam Jesshez és a fülébe súgtam. - Nagyon szeretlek cica. - mondtam, majd meg csókoltam.
- Én is nagyon szeretlek Aaron. Ki húzódtam belőle, és odabújtam mellé.

Jess a mellkasomra hajtotta a fejét és így feküdtünk az ágyon, majd lassan elaludtunk.

Reggel 8 óra körül járt mikor felébredtem. Jess még aludt. Olyan jó érzéssel töltött el, hogy itt van mellettem. Miközben Jesst néztem ahogy alszik, rájöttem, hogy valójában mennyire is szeretem. Soha nem szeretnék úgy elaludni, vagy felkelni, hogy ő nincs mellettem.

Lassan elkezdtem simogatni gyönyörű hajat, ami szemébe hullott. Még kócosan is olyan gyönyörű volt, hogy az leírhatatlan. Ahogy simogattam lassan ébredezett már, pedig egyáltalán nem volt szándékomban hogy felébresszem, egyszerűen csak nem bírtam ki, hogy ne érintsem meg.  Adtam egy puszit az orra hegyére, és lassan kinyitotta gyönyörű tenger kék szemeit. Nem szóltunk egymáshoz, csak egymás szemébe néztünk. A csendet én törtem meg.

- Jó reggelt cica! Ne haragudj, ha felébresztettelek. - mondtam bűnbánóan
- Nem haragszom. Mióta vagy ébren? Vagyis inkább mióta kukkolsz engem egyfolytában?
- Nem kukkoltalak. Még a feltételezés is sértő. Amúgy nem régen. Néztem ahogy alszol.
- Akkor ezt te minek hívod? - nevetett
- Jól van na... Lebuktam akkor. Mit szólnál hozzá Cica, ha elmennénk tusolni ketten?
- Háát, nem is tudom...
- Mi a baj? Csak nem szégyenlős vagy?
- Talán egy kicsit. - nevetett fel újra
- Ez komoly? A tegnap este után még szégyenlős vagy?
- Nem, nem vagyok szégyenlős, de biztosra veszem, hogyha mi most ketten elmegyünk tusolni, abból nem az lenne.
- És ez akkora nagy baj? - kérdeztem, mert már megint egyre jobban begerjedtem rá.
- Hát, egyébként nem, de most csupán csak egy kiadós tusolásra vágyom.
- Ahogy szeretnéd cica. Akkor menj, addig én letusolok a másik fürdőben. - kiskutya szemekkel nézett rám, és próbálta kifürkészni a gondolataim közül, hogy vajon megsértődtem-e
- Haragszol igaz?
- Cica! Szeretném, ha valamit meg jegyeznél. Soha nem fogsz tudni olyat tenni, ami miatt én meg sértődöm rád. Na de most menj, még mielőtt meggondolom magamat. - nevettem el a végét a mondatomnak

Jess kikelt az ágyból és anyaszült nesztelenül indult el a fürdőszoba felé, n hány ruhadarabjaával együtt. Ezzel a "meggondolatlan" cselekedetével igencsak kényelmetlen helyzetbe hozott, hogy úgy mondjam, szóval sürgősen kell egy hideg zuhany, hogy kicsit lenyugodjak. Jess bement a fürdőbe és magára csukta az ajtót. Én felkeltem az ágyból, előkotortam egy boxer alsót és elindultam a másik fürdő felé. Beléptem a zuhanykabinba és megengedtem a vizet. Elég gyorsan végeztem, majd utána lementem a konyhába, hogy csinálják valami reggelit kettőnknek.

Épp elkezdtem kipakolni, mikor zajt hallottam a lépcső felől. Mikor megfordultam Jess állt a konyha ajtajában és az én ingem volt rajta.

- Jól áll neked az ingem cica, igazán szexi vagy benne.
- Köszönöm.

Elindult lassan felém és átölelt, majd megcsókolt.

- Mi lenne, ha segítenék reggelit csinálni?
- Szeretnél?
- Igen.

Jessel nekiálltunk reggelit csinálni, majd mikor készen lett leültünk az asztalhoz egymással szemben és meg reggeliztünk.

Miután végeztünk a reggelivel, elmosogattunk, majd bementünk a nappaliba, bekapcsoltuk a tévét és egy kicsit lustálkodtunk.

- Aaron, nekem lassan mennem kellene, mert még a szüleim előtt szeretnék hazaérni, mivel nem szóltam nekik, hogy nem leszek otthon.
- Mikorra kell haza érned?
- 11 órára jó lenne, mert még van egy csomó dolgom.
- Biztos nem tudsz még egy kicsit maradni?
- Sajnos nem. De ígérem, kárpótollak.
- Ígéred?
- Igen.
- Akkor haza viszlek. Menj öltözz fel, aztán indulhatunk lassan.
- Köszönöm szerelmem.

Jess elindult felöltözni, majd én is követtem a példáját. Mire én készen voltam, csodával határos módon Jess is készen volt már.

Kiléptünk az ajton, majd elindultunk az autóm felé. Beszálltunk, majd indultam is. Útközben beszélgettünk, zenét hallgattunk, Jess még énekelt is. Bármeddig el tudnám hallgatni ahogyan énekel.

Lassan megérkeztünk Jesshez. Adtam Jessnek egy csókot, majd kiszállt és bement a házba. Megfordultam és elindultam haza. Gondoltam még hazaérek megkérdezem Christiant, hogy áll-e meg a vacsora.

- Szia tesó! Mondjad.
- Szia. Csak azt akartam kérdezni, hogy áll-e még a dupla randi?
- Persze, már nagyon várjuk.
- Akkor okés.
- Na majd akkor találkozunk. Na most mennem kell.
- Hejj. Várj már tesó. Mi van veled, meg Jessel?
- Nincs semmi különös, most hoztam haza.
- Reggel? Csak nem?
- Hát, én nem tudom mire gondolsz... Tettem a hülyét.
- Tesóó! Ne nézz már madárnak. Tudom, hogy nem mondasz el valamit.
- Tegnap este nálam aludt. Elvittem vacsorázni, majd volt neki egy meglepim otthon.
- Nocsak.
- Na a többi nem tartozik rád. Most mennem kell. Csaó!
- Jó jó ... Na csaó!

Lassan én is hazaértem, majd leparkoltam és bementem a házba. Felmentem a szobámba és egy kicsit ledőltem az ágyra, mikor megszólalt a telefonom. Jess az... Egy kicsit megijedtem hogy őszinte legyek, hogy esetleg valami baj van, mert csak most jöttem el tőle.

Aaron: Szia életem! Mi a baj?!?!?!?

Jess: Szia. Nyugalom, nincs semmi. Csak azért hívtalak, hogy nem hagytam-e valamit a szobádba?

Aaron: Miért cica? Csak nem hagytál nekem valamit?

Jess: Hát, lehetséges. Nézz szét egy kicsit.

Elkezdtem kicsit szétnézni. Elsőre semmit nem találtam, de eszembe jutott, hogy benézzek az ágy alá és akkor megláttam amire célzott. Egy cuki kis vörös tanga volt az...

Aaron: Ajjjajjj... Rossz kis cica vagy! Remélem tudod, hogy ezt már nem kapod vissza soha! Elteszem emlékbe, de ha jól viselkedsz, veszek neked másikat.

Jess: Kicsit azért elgondolkodtam most, hogy hány trófeád lehet még így otthon és vajon hol gyűjtöd őket?

Aaron: Naaa... Cica! Mit gondolsz te rólam?

Jess: Csak vicceltem. Szeretlek!

Aaron: Én is szeretlek! Ha nem baj, most mennem kell, majd még beszélünk.

Jess: Rendben. Szia!

Aaron: Szia cica!




Megérkezett a várva várt új rész. Őszintén remélem hogy tetszeni fog mindenkinek.

Az írásban, a tanácsokban pedig köszönöm a segítséget 6valaki-nek!

By: Senkise24
By: 6valaki

Aaron Stone ezredesWhere stories live. Discover now