19. rész

255 12 0
                                    

Letettem a telefont és azonnal tárcsáztam a bázist.

- Aaron Stone ezredes! Azonosítóm: O74C9
- Miben segíthetek ezredes?
- Helyszínelőket és nyomszakértőket kérek egy valószínűsíthető emberrablás helyszínére. A cím: Fountain, Wellington St. 21
- Értettem uram, azonnal intézkedem.
- Kérem, értesítse erről Landry tábornokot.
- Igen, uram!
- Köszönöm.

Azonnal a kocsiba pattantam, mihelyt leraktam a telefont és padlógázzal hajtottam ki a bázis területéről. A szokottól eltérően, fele annyi idő alatt értem Jess házához. Szabály szerűen befaroltam Jess háza elé. Egész úton FCazon gondolkodtam, hogy mit fogok mondani Christiannak. Lehet, hogy nem az ő hibája, de kibaszottul haragszom rá, hogy nem vigyázott rá eléggé. Mi az istenért nem tudott még pár percet várni, hogy Jess beérjen a házba? Kellőképpen felhúztam magamat az autó úton így mikor kiszálltam az autóból, azonnal letámadtam Christiant.

- Mi a franc történt Christian? - ordítottam
- Nagyon sajnálom ami történt. Mindent megteszek, hogy megtaláljuk Jesst tesó.
- Ne tesozzál nekem Christian! Ne Tesózz!! Hogy a francba történhetett ez?
- Nem tudom..
- Mi az istenért nem tudtál várni egy kicsit, amíg a házba bemegy?
- Honnan a fenéből kellett volna tudnom Aaron? Mond már meg nekem. Mégis honnan a büdös francból, hogy elrabolják? Te sem tudhattad, ahogy én sem.
- Leszarom Christian. És mi van, az autóval, amivel elmentek?
- Utána mentem...
- És?
- Egy kanyar után, egyszercsak eltűntek.
- Egyszercsak eltűntek... Hát ez fasza!

A vitánkat a katonák szakították félbe, akiket ide küldtem, hogy tartsák szemmel Jess házát.

- Uram...
- Mondja már meg nekem katona, hogy mi a bánatot csináltak maguk, amíg elrabolták Jessica Ryant?
- Minden annyira gyorsan történt uram, hogy reagálni nem tudtunk. Tüzet nyitni pedig nem akartunk az autóra, mert Ms Ryan benne volt.
- Gratulálok uraim a teljesítményükhöz. Tűnjenek a szemem elől. Biztosítsák a területet a nyomszakértoknek. Arra még talán jók ...

Azon gondolkodtam, hogy mi köze lehet Jessnek mindenhez. Az ég egy adta világon semmi, kivéve a tényt, hogy a barátnőm. Nem hagyhatom, hogy bármi baja Essen, mert abba biztosan beleőrülnék.

Miközben gondolkodtam, megérkeztek a katonaság emberei egy csomó autóval.

- Uram, Davis őrnagy vagyok!
- Stone ezredes...
Davis őrnagy! Azt akarom, hogy az embereivel azonnal zárják le az egész utcát és mind a két oldalon, 1 km-en ürítsék ki a házakat. Ezt a házat pedig kutassák át, nyomok után. Találjon ki egy fedősztorit is. Nem tudhatja meg senki, hogy mi történt itt ma. A környező szomszédokat kikérdezni!
-Értettem uram. Azonnal intézkedem.

Miután kiadtam az utasításokat, felhívtam a hajómat, mert az jutott eszembe, hogy a hajó érzékelői talán észrevesznek valamit, amit mi nem látunk.

- Stone az Apollónak.
- Itt Marks...
- Marks, gondolom értesült arról, hogy mi történt.
- Igen uram. Mit tehetek? Küldjek le egy csapatot?
- Egyenlőre nincs rá szükség. Az érzékelőkkel vizsgálják át a házat és annak közvetlen környezetét, hátha valamit találnak.
- Értettem.
- Valamint keressenek álcázott hajót, vagy bármilyen rendellenességet a környéken.
- Igenis uram!
- Stone vége

****

Jessica szemszögéből:

Nem tudom, hogy mi történt, csak annyira emlékszem, hogy kiszálltam Christian autójából, elindultam az ajtó felé és egyszercsak minden elsötétült.

Aaron Stone ezredesWhere stories live. Discover now