Vasárnap van és egy hónapja vagyunk együtt Jessel. Úgy érzem, hogy még soha nem voltam ilyen boldog, mint ebben a vele töltött egy hónapban.
Nagyon sok időt töltöttünk együtt, ami nagyon jó volt és annak hála hogy egy suliba járunk, könnyen is kivitelezhető. Mindig kitaláltam valami okosságot, hogy mivel tudnám meglepni őt, amik kreativitásomnak köszönhetően jól is sültek el.
Tommal, az exével azóta az éjszakai incidens óta csak egyszer kellet úgymond elbeszélgetnem, mert az utóbbi időben, mivel nem tudja elfogadni, hogy köztük már nem lehet semmi, elég durva üzeneteket írt Jessnek és kicsit besokalltam tőle. Szerettem volna, illetve megpróbáltam Jessre hagyni, de egy idő után elfogyott a türelmem és lépnem kellett.
Gyakran előfordult, hogy Christian-nal és Elenával elmentünk bulizni, ahol természetesen nagyon jól éreztük magunkat. Voltunk velük egyszer dupla randin is ami annyira jól sikerült, és annyira jó volt, hogy biztos vagyok benne, hogy meg fogjuk hamarosan ismételni.
Sokszor volt, hogy vagy én aludtam nála, vagy ő nálam, persze csak azután, hogy bemutattam a szüleimnek, akik tök jól fogadták a hírt és nagyon megkedvelték őt. Azután, hogy megismerte a szüleimet, úgy dukált, hogy én is meg ismerjem az övéit. A szülei nagyon jó fejek, barátságosak és elfogadóak voltak, aminek én külön örültem.
Nem olyan régen, körülbelül egy hete, végre beadtam a kérvényt az elnöknek, hogy emeljék meg a családom biztonsági szintjét, hogy el mondhassam nekik milyen munkát végzek, ha eljött az ideje, mert eléggé kezdett zavarni, hogy titkolóznom kell és hazudnom. Abból is elég sok problémám adódott, hogy az utóbbi időben sokszor kellett dolgozni és rendszerint hazudtam hova megyek valójában és az az érzésem, hogy valamit sejtenek és kevésbé bíznak bennem, de remélem minden megváltozik, ha végre elmondhatom nekik. Ugyanakkor, félek attól is, hogy biztonságban lesznek-e ezzel az információval a birtokukban.
Egy teljes hétvégét töltöttem pár hete az 51-es körzetben, ahol a hajóm, az Apolló javítási munkálatait felügyeltem. Miután a legutóbbi csatából nem kifejezetten nyertesként kerültünk ki Kapott egy pár újítást, és hogy őszinte legyek szerintem jobb lett, mint új korában. Feljavították a pajzsok, a fegyverek, és még a hyperhajtómű teljesítményét is. Azóta már elhagyta a száraz dokkot és Föld körüli pályán várja az újabb bevetést. A Lucian szövetség keltette aggodalmak miatt folyamatosan szükségessé vált, hogy legyen legalább egy Föld körüli pályán álló csatahajó, ami szükség esetén meg tudja védeni a Földet az esetleges támadásoktól, mivel a legutóbb Földet ért támadás során, amit a Pegazus Galaxis béli Lidércek intéztek, elpusztult a föld egyetlen és egyben legerősebb védelmi rendszerének irányító széke, az Ős fegyver platform.
Ma úgy gondoltam, hogy elviszem valahová Jesst, csak még azt kell kitalálni, hogy hová is vigyem. Talán meg nézhetnénk egy filmet. Igen, ez jó ötlet. Fel is hívtam Jesst, hogy van-e kedve esetleg találkozni és megnézni valami filmet, amit természetesen ő választ ki.
Szia Aaron!
Már úgy hiányzol, pedig tegnap láttuk egymást.Szia életem.
Te is nekem. Nagyon.
Mit szólnál hozzá, ha elmennék ma este moziba? Természetesen te választasz mit nézzünk meg.Okés, az nagyon jó ötlet.
Pont ma este adnak egy nagyon jó vígjátékot. Meg nézhetnénk azt.Rendben van.
Hánykor kezd a film?Este 7 kor.
Akkor fél 7 re ott vagyok érted, de most mennem kell, mert meg van egy csomó dolgom.
YOU ARE READING
Aaron Stone ezredes
Science FictionAaron Stone, egy 20 éves srác, aki a gimnázium második évét végzi. Egy egyszerű ember ezen a Földön, egy egyszerű élettel. Vagy mégsem?! Hát inkább mégsem... Az iskola amolyan álca neki, hogy senki ne jöjjön rá, hogy igazából, Ő titokban az Amerika...