Kellemesen hátradőlt a hatalmas chesterfield fotelében. Lábait keresztbe tette, miközben jobb kezével a karfára támaszkodott. Mozdulatai végtelenül elegánsak és férfiasak voltak.
- Miért pont engem kérdez erről? - kérdezte lassan végigsimítva az ősz szakállán.
Egyszerű, mégis hihetetlenül jólszabott öltönye pontosan illet rá, ahogyan virágos, szürke ingje is. Nagyon elragadónak, igazi úriembernek tűnt már az első pillanattól kezdve, amikor lesegítette a kabátomat.
- Ön nagyon jóban van az egész királyi családdal. Úgy gondoltam, első kézből tud véleményt mondani az Orion társáról - feleltem, lassan letéve a mobilomat az asztalra, ami rögzíti majd a beszéletésünket.Én is kereszteztem a lábaimat, hogy véletlenül se lássa a jegyzetfüzetet, amiben a reakcióit fogom leírni.
- Igyekszem kielégítő lenni.
- Biztos vagyok benne - mosolyodtam el - Nos... Olvasta az Orion társát? Jó könyv?
Jóságosan, szinte vidáman elmosolyodik, mintha vicceset mondtam volna.
- Igen, még a kiadás előtt olvastam. Érdekesnek tartom. Daniel gondolatai mindig magukkal ragadóak. Örülök a sikerének. Hogy jó könyv-e? Nem tudom megítélni. Elfogult vagyok mindennel szemben kicsit, ami ő csinál.
Hangja nyugodt, kissé rezignált, mintha begyakorolta volna.- Mennyire valóságos? Itt elsősorban az árulásra gondolok Őfelsége ellen.
- Ebben én sem lehetek feltétlenül biztos. Abban azonban az vagyok, hogy Daniel esetlegesen nem mondott el mindent. Sosem jó, hogyha mindent tudunk. A titkoknak nem véletlenül van ekkora misztériuma - emelte meg az egyik szemöldökét.
- Önnek vannak olyan titkai, amik a könyvből kiderültek?
- Arra gondol, hogy hetero vagyok? Sosem dobozoltam így be magam. Annak ellenére sem, hogy a sajtó nagyon szereti azt hinni, ismer minket, hogyha megtudnak rólunk valami olyat, amit előtte még nem tudtak.
Arca kisimult, a mosolya lehervadt, ezért inkább témát váltok.
- Örül a királyi családnak? Hogy együtt vannak és a hercegnőnek.
Ismét elvigyorodik.
- Természetesen. Frayja csodálatos és gyönyörű. Hogyha Orion és Daniel boldog, akkor én is az vagyok.Mindenki tudta, hogy büszke nagyapaként viselkedik, amióta az Örökös napvilágot látott. Ezekben a mondatokban is a feltétlen odaadás és rajongás volt érezhető.
- Mit gondol arról, hogy Őfensége így kiadta az uralkodói réteg piszkos kis ügyleteit? Valóban ekkora a széthúzás a démonok között?
- Nézze, ebben a témában a könyv egy része fikció, ugyanakkor senki sem szerethet mindenkit. Nem volt benne szó például a Nagy Háborúról, miközben a finn király témáját elég mélyen érintette. A fajta több tízezer éves történelme sokkal többet kitenne néhány száz oldalnál.
Ajkait összepréseli, miközben mosolyog, mintha újabb sötét foltokat rejtegetne.
- Tervez újabb könyvet a Társ?
Ujjait sátorszerűen egymásnak támasztja, miközben szemeiben a vidámság tengere hullámzott.
- Dan nagyon kreatív és szerintem bármikor újra tollat ragad, hogyha adódik egy jó sztori.A szerző megjegyzése: Nagyon szépen köszönöm, hogy elkísérted Oriont és Danielt az útja végéhez! Remélem, tetszett és esetenként tanulságos is volt. Szívesen veszem, ha leírja bárki a véleményét, legyen az rossz vagy jó. Számomra a legfontosabb mondanivalója ennek a történetnek, hogy mindannyian emberek vagyunk és hibázunk... Hogyha pedig mi magunk is hibázunk néha, akkor el kell fogadnunk, hogy mások is.
Már beharangoztam a mellékszálat, ami néhány napon belül elérhető lesz. Paha sztorija is hasonlóan eseménydúsnak és temperamentumosnak ígérkezik, akárcsak az Orion Társa :)
YOU ARE READING
Orion társa
Mystery / ThrillerDaniel Orion Froid vagyok, az Amerikai Egyesült Királyság uralkodójának a Társa. Nem tudod, mit jelent ez? Semmi baj. Elmagyarázom. Egy démonok uralta világban valahogyan úgy hozta a Fortuna, hogy a főrohadék tőlem várja az utódját. Közben pedig sze...