Günümüz
Lisa'dan
Kai ve yanındaki yakışıklı şeyin önümüzü kesmesinin üzerinden 6 saat geçmiş, babamdan azar yemiş, şimdiyse Jennie ile babamın dedikleri hakkında konuşuyorduk. Jennie sanırım hala Kai'nin dediklerini düşünüyordu. Jennie ve ben bakire değildik yani seks hakkında hiç bir bok bilmeyen liseli kızlar değiliz ama yine de Kai'nin açık açık seninle yatıcam demiş olmasını kafasına takmış görünüyordu. "Jennie yeter ama"
"Ne demek yeter amk adam seni öldürücem diyo sonrada seninle yatmadan öldürmicem diyo bende biliyorum güzel olduğumu da bu ne be yavşak şey"
"Haklısın bence amacı seni sinir etmekti ve amacına ulaşmış görünüyor. Bence artık bunu değil babamın söylediklerini düşünmeliyiz."
"Neyden bahsediyorsun ben babamı doğru düzgün dinlemedim bile"
"Iyi halt ettin aptal. Neyse ki mükemmel güzel seksi zeki kurnaz ve harika kardeşin ben her şeyi dinledim."
"Yani miss ego. Anlat hadi." Gözlerimi devirdim.
"Şimdi benim anladığım şu bu Kai beni sorun etmiyordu. Çünkü tek kişiydim işleri bilmediğim için babam ölünce başa geçicekti. Bana ortak olacaktı yani sonra benim bir kardeşim olduğunu yani seni öğrenince seni öldürtmeye kalkmış. Sonra babam bunu öğrenip Kai'yi öldürtüyor"
"Öldürttüğünü zannediyor" diyerek düzeltti beni.
"Aynen öyle, aslında herşey yerine oturdu. Jennie Kai'nin öldüğünü düşündüğümüzden kısa süre sonra seni bulduk ve sen hala birilerinden kaçıyordun. Bu durumda peşindekiler Kai'nin adamları olmalıydı." Dediğimde Jennie aydınlanmışcasına bana bakıyordu.
"Kai bu kadar güçlüyse kendi adamları falan varsa neden babamın yerine geçmek istiyor ki?"
"Gerçekten bir gram bile dinlemedin mi? Babam onun babasını yerinden etmiş. Adam hala yaşıyor ama 1 numara olmak varken şuan 2 numara eskiden tam tersi olduğu için Kai bu duruma sinirli".... "Tabi sen sormadan söyleyeyim babam, Kai'nin öldüğünü düşündükten 1 ay sonra öğrendim Lee Soo Man'in oğlu olduğunu dedi ama sen tabiki de SİKİK KAI"NİN DEDİKLERİNİ DÜŞÜNMEKLE MEŞGULDÜN."
"Lisa bana bağırma." Diyip çemkirdi.
"Ne demek bana bağırma Jennie haklısın adamlar cidden yakışıklı ama seni öldürücem diyo aptal ya sana birşey olursa"
"adamLAR ?"
"APTAL"
"Yah Lisa tamam kızma ortam yumuşasın diye dedim gerçekten özür dilerim"
"Affedildin" diyip ona göz kırptım kardeşiz sonuçta ne kadar küs kalabiliriz ki.
_______________________________________________________
Sehun'dan
Kai'yle olanları konuşuyorduk. Kai bana "Sence korktular mı?" dedi.
"Korkmadılar ama korkmalılar bence" diyip sırıttım.
"Korkmalılar" diye fısıldadı.
"Kai kanka öldürücek misin Jennie'yi"
"Bilmiyorum kız çok cesur etkilendim o onu öldüreceğimi düşünüp korksun bana yeter korkmalı ki ipleri alabileyim."
"Ben öldürmek yerine başka birşeyler düşünmüştüm." dediğimde bana yanında ki kumandayı fırlattı. Gülüp konuşmaya devam ettim. "Lisa'dan bahsediyorum Jennie'yi sen becer banane Jennie'den" diyip tavana baktım. Konuşmaya başlayınca tekrar ona döndüm.
"Lisa'dan nasıl etkilendin amk kız konuşmadı bile"
"Sen yurtdışında zombicilik oynarken ben Lisa'yı takip ediyordum unuttun galiba adamlarımızı o kız öldürdü tek başına sonra da Jennie'yi alıp gitti ve ben bunları aptal bı kameradan izledim. İnsanları yalvartarak öldürüyor kız etkilenmemek mümkün değil yani"
"Bak böyle deyince etkilendim şimdi" dediğinde bana fırlattığı kumandayı ona geri iade ettim. Kafasına atarak.
Sonra konuşmaya başladım."Seni bilmem Kai ama ben Lisa'dan kendi adımı inlemesini duymadan ölmeyeceğim." Diyip sırıtmaya başladım.
_______________________________________________________
İlk bölümler olduğu için çok yavaş ilerliyor neyi nasıl bağlayacağımı bilemiyorum.
Bu bölümde size göstermek istediğim şey asıl sapık olanın Kai değil Sehun olduğudur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dead & blood | jenkai & hunlisa [✓]
FanfictionHunlisa ve Jenkai İki kız kardeş İki katil kız kardeş