29 (Final)

1.4K 73 31
                                    

Lisa'dan

"Daha hızlı sevgilim. Daha hızlı...Ah... Sehun!"

Çığlık çığlığa bağırıyordum. Sehun ile sona yaklaşıyorduk ve ben oldukça kasılmıştım.

Son defa inledikten sonrs içimden çıktı ve yanıma attı kendini. Gülüyordu kendi kendine.

"Lisa sevgilim biliyor musun? Seni ilk gördüğümde bu kızı becermeden , dudaklarından adımı duymadan bırakmayacağım demiştim. Ve şuan evliyiz. Tanrı'ya olmayan inancım seni bana bahşetmesiyle var oldu. Seni seviyorum sevgilim."

Gülümsedim. Benim gülümsememle o da gülümsedi. Sehun'u, kocamı gülüşünden öptükten sonra fısıldadım.

"Bende seni seviyorum bebeğim. Sen benim şeytanımsın." dedikten sonra göğsüne yaslanıp uyudum.

Jennie'den

Kai ile beraber zevkin doruklarına çıkıp her yere alt üst etmiştik. Bu yüzdendir ki sabahın köründe beraber dağıttığımız odamızı topluyorduk.

"Beraber yaptığımız şeyleri beraber toplamak çok ateşli değil mi Jennie Kim?" diye seslendi Kai sadece bakmakla yetindi. Şu sıralar biraz durgundu. Kan dökmek istiyordu.

"Kai ben özledim."

"Neyi sevgilim?"

"Tehlikeyi, Ölümü, Kan'ın elimdem çıkmayışını."

Yarım ağız güldü Kai.

"Bu kadar uyumlu olmamız çok korkunç Jennie ve bu korku bizi daha da tutkulu bir çift yapıyor sevgilim..."

"...Hadi biraz kan dökelim ama-"

"Ama tek başımıza değil Kai, Lisa ve Sehun'un bunu özlediğinin farkındayız hepimiz. Biliyorum bunu diyeceğini bu yüzden hadi onları basalım bebeğim." dedikten sonra Kai'nin dudağına ufak bir buse kondurup, üst kata Lisa ve Sehun'un odasına koştum. Kai ise arkamdan geliyordu. Kapılarına geldiğimde Kai'nim yanıma gelmesini bekledim ve onunla beraber içeri daldım. Yorganın altında birbirine sarılmış çıplak bedenler mi? Bu çok romantik. Ama daha romantik olan tek şey beraber öldürdüğün bir ceseti beraber yakmaktır.

Bu yüzden "Kalkın artık." derken bağırmayı ihmal etmedim. Uyku mahmuru iki çift göz Kai ve beni bulunca ne oluyor anlamında kafalarını salladılar.

"Lisa, Sehun yeter artık bu balayı faslı."

"Ne diyorsun Jennie?" derken gözlerini avuşturdu Lisa.

"Diyorum ki Lisa, Ölü..."

"Ve Kan kokusunu özledin Jennie. Tıpkı benim gibi kardeşim. Eee Sehun söylesek mi artık?"

"Ne oluyor?" diye sordu Kai.

"Olan şu kardeşim yeni düşmanlarımız var."

Hepimizin yüzünde zevkli bir sırıtış vardı.

"Yeni ölüler ve yeni kanlar." diye söylendim zevkle.

Lisa konuştu seslice,

"Hadi biraz ceset yakalım Ailem."

Bu hikaye burada bitti onlar aşık bile olsalar katiller ve hep öyle kalacaklar.

Sizi Seviyorum. 🖤

dead & blood | jenkai & hunlisa [✓]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin