1 hafta sonra
Jennie'den
Beni hala bulamadılar. Yavaş yavaş inancımı kaybediyordum. Boş bir odada kalıyordum. Sadece ufak bir duvar saati karşımda asılıydı. Bazı saatler arasında kısa bir duş almama izin veriyorlardı. Üzerimde siyah bir eşofman üstünde ise siyah bir yarım atlet birde üzerimde olmayan ama yanımda duran koyu gri bir kapüşonlu vardı. Ayağımda ise klasik beyaz spor ayakkabılar en azından giyebilmem için düzgün şeyler verdiler. Saat 19.50'ydi. Akşam yemeğimin gelmesi gerekiyordu. Salak değildim. Sizin getirdiğiniz yemeği yemem tribine girmem sadece fiziksel güç kaybetmemi sağlardı.
İçeri maskeli bir adam girdi. Normalde içeri girmeden kapının arkasında koyup giderlerdi. Adam maskesini çıkarttı. Kai onu özledim. Gidip sarılmak istedim. Ama bana eliyle durmamı söyledi. Sonrada odanın ortasına 2 tane kağıt attı. Birde kapının ardına bir silah bıraktı ve gitti.
Şoka girdiğim için ilk başta bir şey yapamasamda silahı alıp kapüşonlumun altına sakladım. Sonra kağıtları alıp inceledim. Biri haritaydı diğerinde ise yazılar yazıyordu.
"Elindeki harita sizin çıkış anahtarınız sakın kaybetme. Birazdan çok lazım olacak. Ayrıca yemeğini yedikten sonra tabağın altındaki hapı almayı unutma. Bugün uyumamalısın. Tam gece yarısında yanına gelicekler. -K"
Beni kurtarmaya geliceklerini biliyordum. Ama sizi derken ne demek istediler. Anlamış değilim.
Lisa'dan
flashback
"Ya neden anlamak istemiyorsunuz? Tehlikeli değil işte. Bulamıyoruz kaç gündür böyle yaparsak sıkıntı çıkmaz gelir kurtarırsınız. Ayrıca babamın haberi falan olmadan halletmeliyiz. O gün ki saldırının Yoona'nın yaptığını öğrenmiştir ama bize haber vermedi. Onun adamlarına güvenemem kendi adamlarımı çağırıcam. En güvendiklerimi. Fazla kalabalık olursa daha oraya gitmeden bir plan yaptığımız anlaşılır. Hanbin, Bobby, Junhoe, Jinhwan, Donghyuk, Song ve Chanwoo'yu çağırıcam. Zaten aynı sitede kalıyorlar. Gelmeleri 10 dakika almaz.
Sehun atıldı. "Neden bizim adamlarımız gelmiyor?"
Göz devirdim. "Çünkü ben böyle istiyorum Oh Sehun. Ayrıca daha fazla oyalanmak istemiyorum." elimdeki takip cihazını göstererek sütyenime tutturduktan sonra tekrar konuştum. "Şimdi tek başıma dışarı çıkıyorum. Benim tek kalmamı beklediklerine eminim."
"Eğer bana bir şey olursa Jennie'yi koruyun." diyip evden çıktım. Yürürken Hanbin'e olanları mesaj atıp bizim evde Sehun ve Kai'nin yanında toplanmaları gerektiğini de söyledim. Telefonumu cebime koyup, sahile indim. Denizi izliyordum. Az kaldı. Hissediyorum şu an biri beni izleyerek telefonla konuşup birilerine hesap veriyor. Her şey o kadar bariz ki. 20 dakika geçti. Hala buradaydım. Gölgeleri izliyordum. Birinin gölgesi benim gölgeme yaklaşıyordu. Geldi burnuma bir bez dayadı. Nefesimi tuttum ve bayılmış gibi yaptım. Bezi burnumdan çektiğinde bilincim açıktı. İşe yaradı diye geçirdim içimden. Beni bayıltan kişi konuşmaya başladı.
"Gerçekten benim kızım olsaydın bu kadar temkinsiz hareket etmezdin. Salak."
Üzücüydü. Bana salak demesi değil. Bütün planının içine sıçtığım zaman yüzünün halini göremeyecek olmam. Zira bu kadın mükemmel olduğu gördüğü bu saçma planı bozduğumu anladığında ben onlar için Jennie ile evimizde hazırlık yapıyor olacaktım. Ahh. Yazık.
Jennie'den
Gece yarısına çok az kalmıştı. Yemeğimi yemiştim. Birilerinin her an gelme ihtimaline karşı uzanmıştım. Gözlerimi kapatıp uyuyor taklidi yapacaktım. Elimi başımın altında silahta tutuyordum. Her an için tetikteydim. Tam o an kapı açıldı. Gözüm kapıya döndü. İki kadın tam karşıma Lisa'yı bıraktı. Sizi derken bundan kastetmişti. Gerçekten baygın mıydı acaba? Burada dönen her şeyin bir plan olduğu gayet barizdi. Lisa'nın planı. Asla baygın değildi. Taklitçi kardeşler diye geçirdim içimden hafif bir tebessüm ettim. Sanki anlamış gibi ikisi birden bana döndü. Gözümü hemen kapattım. Kadınlar kendi aralarında konuşmaya başladı.
"Bana benimkinin daha zeki olduğunu söylemiştin. Kesinlikle seninki daha zeki kaçmaya çalışmıyor bile."
"Suzy sana böyle demedim. Planları o yapıyormuş dedim. Ayrıca ikisinide aldığımıza göre bir planın vardır herhalde."
"Benim her zaman bir planım var Yoona."
"Ne tesadüf anne benimde her zaman bir planım vardır." Lisa konuştuğunda tam zamanı olduğunu anlayıp ayağa kalktım. Kapıdan Hanbin ve Bobby girmişti. Arkadasından diğerleri girince grup tamamlanmıştı. Ben ilk önce Lisa'ya döndüm. Hızlıca yanına gidip, sarıldım. O da beni özlemişti. Sarılışından anlamıştım. Ayrıldığımızda ilk konuşan o oldu.
"Harita ve Silah nerede? Hızlı olmamız lazım."
Cevap vermeden İkisinide ona uzattım. Lisa sadece haritayı aldı. Silahı daha iyi kavrayıp, yürümeye devam ettik.
"Lisa anlat. Plan nedir? Bu harita ne?"
"Harita ormanın haritası, kırmızı işaretli yer bu ev, yeşil işaretli yer ise Sehun ve Kai'nin bizi beklediğini yer."
"Kai mi? Onlar neden geldi ki?"
"Hatırlamıyor musun? Aşkı- ... Iııı şey hani anlaşma yapmıştık. Birbirimizi koruyacağız diye ondan."
"Çok belli ediyorsun Lisa. Her neyse öğrenirim."
"Benden duyduğunu belli etme yeter. Neyse biraz koşalım. Sonra yürürüz." dediğinde kafamla onayladım.
Elinde haritayla koşuyordu. Bende arkasından takip ediyordum. Uzakta bir araba görünce yavaşlayıp, yürümeye başladık. Bizi görünce onlarda bize gelmeye başladı. Gerçi Kai koşuyordu. Bana koşuyordu. Yanıma geldiğinde hiç beklemeden dudağıma yapıştı. Ben şaşkınlıkla ona bakıyordum. Karşılık vermemiştim. Umrunda olduğu pek söylenemezdi. Sarıldı. Kendime geldiğim için sarılmasına karşılık vermiştim. Kafamı Sehun ve Lisa'ya çevirecekken beni kucağına aldı. Arabaya doğru yürüdü ve arka koltuğa geçti. Beni oturtup yanıma oturdu.
"Kai neden böyle davranıyorsun?" dediğimde yanlış bir şey demiş gibi hissettim.
"Duyduğunu düşünmüştüm ama gerçekten bayılmış olmalısın."
"Neyi duyduğumu düşünüyordun?" Gözlerini devirdi.
"Sana yaptığım aşk itirafını duyduğunu düşünüyordum."
Lisa'nın yavaştan delirmesi için gerçekten heyecanlıyım. Bir sonraki bölüm Lisa ve Suzy arasında güzel bir yüzleşme olacak. Bu arada Suzy'de Yoona gibi sevdiğim bir idol ve sadece isimlerini kullanıyorum. Aklınızda Suzy bebeğimi canlandırmayın. Ayrıca Yeri'nin kitaba girişini kafamda canlandırmaya başladım. Çok heyecanlıyım.
Sınır: 10 oy, 10 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dead & blood | jenkai & hunlisa [✓]
FanfictionHunlisa ve Jenkai İki kız kardeş İki katil kız kardeş