13

1.4K 118 64
                                    

Sehun'dan

Lisa bana beklentiyle bakıyordu. Dudaklarıma çok yakındı. İddia için ne istediğimi merak ediyor olmalıydı. Ama önce kırmızı dudaklarıyla kendi dudaklarımı mühürledim.

Ayrıldığımda gözüme bakıyordu.

"Sevgilim ol."

"Ne? Nasıl? İddia için biriyle sevgili olamam."

"Dinlersen açıklayacağım."

Kafasını salladı. Bende konuşmaya devam ettim.

"Bana aşık biri var. Sürtüğün teki. Peşimi bırakması için sevgilim rolü yapmanı istiyorum."

"Ih tamam ama kim bu kız?"

"Yeri ya da Yerim her ne boksa."  Lisa gözlerini sonuna kadar açmıştı. Yeri'yi tanıyor muydu acaba?

"Lütfen bana o kızın Kim Yerim olduğunu söyleme."

"Üzgünüm ama o kız Kim Yerim."

"O kızı öldürmeme engel olmazsan tabiki sana yardım ederim." dedi ve sabır dilercesine yukarı baktı.

"Neden ondan nefret ediyorsun bilmiyorum ama eğlenceli olacak. Sev-gi-lim." biraz duraksadı. Sonra konuyu değiştirmeye çalıştı.

"Jennie sızdı. Kai'den ses gelmediğine göre o da uyudu. Sende artık sarhoş olmadığına göre uyusak iyi olur."

Sırıttım. "İstersen uyumayabiliriz." dediğimde aniden ayağa kalktı.

"Dediğin gibi istersen uyumayabilirsin ama ben uyumaya gidiyorum." diyip merdivenlere yöneldi. Sonra aniden durdu ve olduğu yerde bana döndü.

"Sevgilim."

Jennie'den

Telefonum çalmaya başlayınca gözlerimi araladım. Başım inanılmaz ağrıyordu.

Belime sarılmış bir kol ile duraksadım ve yanıma döndüm. Kai'yi görünce dün geceden kalma bütün görüntüler beynime akın etti. Kai, öpüşmesi, dudakları, kıskanmam, Tae, öpüşmemiz, Rose ve Jimin, Bobby ve Jisoo'yu birleştirme planımız, hepsini hatırladım. En son Kai beni kucağına almıştı. Devamı yok. Bunları Kai uyandıktan sonra düşünürüm diyip, yerdeki çantama uzandım. Telefonumu elime alıp, arayan numaraya baktım. Bilinmeyen bir numaraydı.

Kai'yi uyandırmamak adına telefonu alıp, hızlıca odadan çıktım. Aşağı inerken telefonu açtım.

"Alo."

"Merhaba Jennie."  ses kadın sesine benziyordu.

"Kimsin ve adımı nereden biliyorsun?"

"Beni tanıyorsun Jennie. Sen benim bir parçamsın. Öldürmek istediğim bir parça."

Kahkaha attım.

"Bende bu orospu ne zaman kendini gösterecek diyordum."

"Ben kelimelere sinirlenmem Jennie."

"Ne kadar geniş olduğunu biliyorum merak etme. Anlatsana bana en yakın arkadaşınla aynı adamdan çocuk yapmak nasıl bir genişlik?"

"Kes sesini fahişe seni uyarıyorum. Kendi isteğinizle bana gelin ya da ben sizi alırım."

"Kelimelere sinirlenmediğini görmüş oldum şuan. Siz derken kimden bahsettiğini bilmiyorum. Nasıl olsa asla gelmeyeceğiz."

"Sen ve Lisa ayağımıza gelip bize yalvaracaksınız. Sizi doğduğunuzda öldürmeliydik."

"Ama öldürmediniz. Bu yüzden boş yapmayı kes ve seni öldürmemem için bir neden söyle." dediğimde karşıdan bir cevap gelmedi.

Sadece telefon kapanmadan önce başka birinin sesini duydum. "Yoona ne yapıyorsun?" diyordu. Annem olan orospuda "Kızımla oynuyorum Suzy." demişti. Suzy, Lisa'nın annesi olabilir mi? diye düşünmeden edemiyordum. Bütün düşmanlarımızı öldürmüştük ama annelerimiz çıktı. Kai ve Sehun çıktı. Dayanamıyorum artık.

Nefesim sıklaşmaya basladı. Telefonla konuşurken çoktan salona gelmiştim. Her şey üstüme geliyordu. Nefes alamıyordum. Çığlık attım. Telefonumu fırlattığımda kulağıma gelen ses kırılma sesiydi. Kırılma sesi bir şeyleri tetiklemiş gibiydi. Elime gelen her şeyi fırlatmaya başladım. Dayanamıyordum. Tekrar çığlık attım. Yere çöküp ağlamaya başladığımda bir el beni bileklerimdan çekip kendine yasladı.

"Şşst geçti güzelim. Sakin ol."

Kai gelmişti. Kokusu ölüm gibiydi. Huzur vericiydi.
Ölmek istiyordum. Ağlamaya devam ederken Kai'ye baktım.

"Nolur öldür beni. Dayanamıyorum. Öldür beni." diyerek ağlıyordum.

Kai'den

Jennie'yi ilk defa böyle görüyordum. Yıkılmıştı. Öldürmem için yalvarıyordu. Neden?

"Jennie, Jennie, Jennie sakin ol. Ben buradayım. Sakin ol."

Bana sarıldı ve ağlamaya devam etti.

"Kai lütfen öldür beni o yapmadan sen yap." diyip daha çok sarıldı. Ağlaması dinmişti.

Beline dolanmış ellerimi daha da sıktım. Biraz öyle kaldıktan sonra konuştum.

"Seni öldüremem." kokusunu içime çektim.

Cevap vermiyordu.

"Sana aşık oldum."

Bu itiraf Jennie'ye değil. Kendisine yapılmış bir itiraf artık ona aşık olduğuna emin.

1K OLMUŞUZ İNANILMAZSINIZ TEŞEKKÜR EDERİM.

Sınır: 10 oy, 10 yorum








dead & blood | jenkai & hunlisa [✓]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin