Karakterler Hakkında

1.7K 91 10
                                    

Öncelikle merhaba, henüz hikaye yazmakta yeniyim ve bence bu belli oluyor. Ama buna rağmen okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Bu akşam yeni bir bölüm gelicek ama ondan önce biraz konuşmak istedim. Size anlatamadığımı düşündüğüm bazı şeyler var.

En basit örnek bir bölümde Lisa'nın ağzından kızların bakire olmadığını yazmıştım. Ben bu tarz şeylere önem vermem. Ve aslında bu önemli bir detay falan da değildi. Ama bunu belirtmek istedim çünkü bu hikayede Kai ve Sehun tek gecelik ilişki yaşayan, kaç kadınla yattıkları belli olmayan iki erkek açıkçası ben o ikisini böyle yapmışken kızları tecrübesiz yapmak istemedim.

Şimdi tek tek karakterleri ele alalım.

Lisa
Lisa güce aşık onun daha 15 yaşındayken başından çok kötü bir olay geçiyor. (neredeyse tecavüz ediliyordu) Bu olay ona kendini güçsüz hissettiriyor ve güce aşık bir kız haline geliyor. İnsanların ona korkarak yaklaşması, ondan çekinmesi hoşuna gidiyor. Ama güce olan aşkı hastalık derecesinde değil. Eğer birini gerçekten seviyorsa onun için o aşık olduğu gücü kenara bırakabilecek kadar fedakar bir kız, mesela Jennie için ve şuan değil belki ama belki ileride Sehun'u da o kadar çok sever.
Bu bir spoiler değildi Lisa'ya kimse böyle bir tercih yaptıramaz. İzin vermem.

Jennie
Jennie... Jennie Lisa'dan biraz farklı yani şöyle o zor durumda kalınca adam öldürmeyi daha çok tercih ediyor. İnsanlara zarar vermekten çekinmiyor. Ama insanlara hayatları boyunca taşıyacaklarını izler bırakmak biraz daha onu ifade ediyor. Böylece izi taşıyan kişi hayatı boyunca Jennie'yi unutmuyor. Jennie insaları cezalandırmayı öldürmekten daha çok seviyor. Bu onun kişisel özelliği ama gerektiği zaman öldürmekten çekinmeyen biri.

Sehun
Sehun oldukça Kai ile beraber iki kişilik mükemmel bir ekip olabiliyor. Kai ile kardeşler (kan bağı olmasa da olur)
sevdiği insanları korumak için canını verir. Hem çok duygulu bir o kadar da duygusuz yani duvarları var. Sadece 1 sevgilisi olmuş ama tek gecelik ilişkide üstüne yok. Tensel çekime inanan biri kendisi ve bu yüzden Lisa'ya ilgi duyuyor. Kim bilir belki bu tensel çekim aşka dönüşür.

Kai
Kai güç için yapamayacağı şey yok. Sehun gibi o da libidosuna düşkün. İçinde hala küçük bir çocuk var. Ve bu küçük çocuk babasına sürekli kendini kanıtlamaya çalışan bir çocuk. Bu durum onu öyle şeylere zorlamış ki babası oğluna yaptığı şeyin farkında bile değil. Çocuk kendini kanıtlamak için uğraşmıyor gibi görünse de aslında her şeyin sebebi bu. Babasının yerini alan adamdan bütün her şeyi alıcak ve işlerin başına geçicek sonra da babası onunla gurur duyacak diye düşünüyor. Gerçi bu hiçbir şeyi değiştirmicek ve Kai bunun uğruna aldığı can için çok pişman olucak.

Karakterler hakkında yaptığım bu bölüm bence onları daha iyi tanımanız için iyi oldu. Ve evet sonunda spoiler verdim. Kai birini öldürecek ve bu öldürdüğü kişi için çok pişman olacak. Ama kim bilir ki kim ölecek.

dead & blood | jenkai & hunlisa [✓]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin