27

1K 65 45
                                    

4 ay sonra

Jennie'den

"Ah Kai yavaşlasana."

"Her zaman böyleyim sevgilim."

"Başlatma her zamanına ayağımı burktum diyorum hala su kaydırağı diyorsun."

"Bu Kai beni kucağına al demenin başka bir yolu mu?"

"Öyle bir şey istesem gelip kucağına atlayabilirdim. Sadece biraz yavaş yürü."

Küçük adımlarla merdivenleri çıktığımda o çoktan kaydırağın başında beni bekliyordu.

"Geliyorlar sonunda."

"Lisa ve Sehun mu geldi? Nerede?"

"Merdivenleri çıkmayı bitirirsen tepeden her şey gayet net görünüyor."

"Lisa, Lisa yukarıdayız salaklar."

"Ne işiniz var orada be?"

"Bilmem Lisa su kaydırağına ne için çıktık acaba?"

"Hadi kayın artık. Bu gün son günümüz olabilir."

"Ne? Kai ne diyor bu?"

"Bilmiyorum bebeğim, kayıp öğrenebiliriz."

...

Akşam yemeğine çıkmıştık. Lisa bir şeyler anlatıyordu. Ama ben hiçbirini duymuyordum. Daha doğrusu dikkatimi veremiyordum. Babam acil bir durumdan dolayı bizi çağırmış. Ve hep beraber dönmemiz gerektiğinden falan bahsediyordu.

"Hamileymişim. Aldıracağım galiba."

Ne?

"Lisa ne demek hamileyim. Salak mısınız siz? Sapık Sehun kardeşimi nasıl hamile bırakırsınız. Bu kız daha kaç yaşında? Terbiyesiz, Ahlaksız."

"Hamile misin Lisa?" Sehun endişeyle Lisa'ya baktı.

"Aynen Sehun sabah regl olduğum için senle sevişemedim. Ama hamileyim. Cidden mal mısınız siz?" diye isyan etti.

Kai "Ya sen bir en başından anlat. Tamam herkes dinliyor şuan." dedi ve ortamı yumuşattı.

"Sehun'la evlenmeye karar verdik." dedikten sonra Sehun'un elini tuttu.

Gözlerim doluyordu. Lisa farkedince onun da gözleri doldu.

Ben "Tebrik ederim kardeşim." derken aynı zamanda Kai Sehun'a "Tebrik ederim kardeşim." demişti. Bu durumu komik bir hale getirdiği için gözlerim yaşlı bir halde gülmeye başladım.

"Artık aynı evde yaşamayacak mıyız yani?"

"Saçmalamayın isterseniz." diye çıkıştı Kai.

"Bir tane 4 katlı ev alır. Yaşarız beraber."

Lisa "4 ne alaka be?" diye çıkıştı.

Sehun Kai yerine cevap verdi. "Herkese 1 kat işte."

El tokuşturduktan sonra "Bu çocuk beni tanıyor." dedi.

Gözlerimi devirdim. "Orası hiç belli olmaz."

Lisa biraz durgunlaştı. "Ne oluyor Lisa?" dedi Kai.

Lisa yerine Sehun konuştu. "Yang baba yüzünden düğünümüz ertelenecek gibi duruyor."

(o sefer ertelemeleri)

Sinirle ayağa kalktım. "Bu ne demek oluyor? Babama bir şey mi oldu?"

Lisa elimden tutarak beni tekrar oturttu. "Hayır ama dönmezsek olacak."

dead & blood | jenkai & hunlisa [✓]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin