-05-

1.2K 90 177
                                    

Wreszcie przyszedł czas na chwilę przerwy od wszystkiego. Mogliśmy trochę sobie odpuścić i nie tkwić w sali treningowej, a że na dworze było bardzo ciepło, to grzechem byłoby spędzić cały dzień w dormie.

Chociaż mi jak najbardziej odpowiadało spędzanie wolnego czasu w taki sposób. Mógłbym się rozwalić na łóżku jak żaba na liściu i nic nie robić. I pewnie tak też bym zrobił, gdyby pewien osobnik nie pokrzyżował mi planów.

- Jak coś to wychodzę z Hao na miasto - oznajmił Mingyu zakładając czarny płaszcz. A może to była marynarka? Nie wiem, jestem tylko facetem, nie znam się na takich rzeczach.

- Uważajcie na siebie - Jeonghan jak zwykle zachowywał się jak nasza matka. Oczywiście nigdy nie miałem mu tego za złe - ja byłem budzikiem, on mamusią. Dobry układ.

W obecnej sytuacji również musiałem coś zrobić. To nie tak, że rywalizuję z Kimem, no skądże znowu. (Ale visualem mogę być tylko ja.) Po prostu on ukradł mi partnera, to ja zajmę się tym jego.

Wystarczyło, że znacząco spojrzałem na Wonwoo, a ten już wiedział, co się święci.

☆☆☆

22 maja, 10:49

jeon.wonwoo: to gdzie idziemy tym razem?

princeofchina: jak ty mnie dobrze znasz

princeofchina: do parku

☆☆☆

- Z kim tak romansujecie? - zapytał Chan, zaglądając mi w telefon. To już chyba mój młodszy brat jest bardziej subtelny od niego.

- Idziemy z Wonwoo na spacer, nie czekajcie na nas z obiadem - poinformowałem wszystkich, nie racząc odpowiedzieć młodemu. Zamiast tego skierowałem się do swojego pokoju.

- Następni - rzucił Vernon, niemal prychając. - Ta wasza zacięta rywalizacja robi się śmieszna - dobiegł mnie jego głos, zanim zdążyłem zamknąć drzwi.

☆☆☆

użytkownik stanjunhaostanreallove opublikował(a) nowe zdjęcie

użytkownik stanjunhaostanreallove opublikował(a) nowe zdjęcie

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Polubione przez wm72, the8.minghaoo i 2 271 innych

stanjunhaostanreallove ALARM KOCHANI ALARM MAMY ROZŁAM W ZWIĄZKU

zobacz wszystkie komentarze: 1 482

kochamgoplane cO SIĘ DZIEJE

ᴏɴʟʏ ᴛʀᴜᴇ ᴘᴀɪʀɪɴɢ ─ junhaoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz