JUNHUI
Powinienem go od razu odepchnąć. Powinienem zamknąć mu laptopa i grzecznie wrócić do siebie, udając, że nic nie miało miejsca. Ale nie mogłem, nie potrafiłem się na to zdobyć. Poza tym, to byłoby nie fair - ja mam prawo go ni stąd ni zowąd całować, a on nie? Pewnie miałby o to pretensje. Początkowo miałem zamiar po prostu dać się obcałowywać, bez mojego udziału, ale poniosła mnie chwila.
No i wtedy wpakował się nie kto inny jak Pan Największy Fan Junhao Lee Chan Znany Jako Dino z Seventeen. Po raz drugi. Chociaż, szczerze powiedziawszy, już myślałem, że to pewnie Jihoon, ale nie tym razem. Może mają zamiar się wymieniać?
Z bolącym po upadku tyłkiem, wróciłem do swojego pokoju, nie mogąc spojrzeć w twarz Chanowi. Czułem na sobie jego świdrujący wzrok, prawdopodobnie towarzyszący szerokiemu uśmiechowi. W końcu wyszło na jego, nie mamy jak się wybronić. Ja nie mam.
- Nadal masz zamiar udawać, że nic między wami nie ma po tym, co zobaczyłem? - zapytał z satysfakcją w głosie, gdy starałem się go całkowicie ignorować. Nie wiem, czy jest sens wchodzić z nim w jakąkolwiek dyskusję, to i tak nic nie da.
- A co zobaczyłeś? - zapytał z zaciekawieniem Seungkwan, na co od razu zrobiło mi się gorąco. Dino to Dino, niech sobie wie takie rzeczy, ale nie chcę, by to wyszło przed resztą chłopaków. Odwróciłem się gwałtownie w ich stronę, prawdopodobnie w bordową twarzą.
- Nic nie widział - wypaliłem szybko, ale nie sądzę, by to coś dało. Nie z Boo.
- Wejdź na mojego Instagrama fanowskiego to się dowiesz - odparł z dumą nasz debilny, irytujący i najgorszy na świecie maknae. Dupa a nie przyszłość k-popu, niech sczeźnie za to swoje shippowanie.
✯✯✯
użytkownik stanjunhaostanreallove opublikował(a) nowe zdjęcie
Polubione przez pledis_boos, ziobrokurwoprzestanmirodzineprzesladowac i 88 115 innych
stanjunhaostanreallove moi drodzy proszę wziąć głęboki oddech i rozsiąść się wygodnie w fotelach, bo mam dla was niewiarygodną wiadomość
JUNHAO SIE PRZELIZALI CZY WY TO CZAICIE NA WŁASNE OCZY TO WIDZIAŁEM
cudowna chwila
zobacz wszystkie komentarze: 49 635
jun.junnie no dobra ale bez jaj to konto prowadzi dino na 200% xDDD i mi samej w to ciężko uwierzyć, ale, no kurwa, 1) wie wszystko co się między nimi dzieje, a o czym nikt inny nie wie, 2) vernon już kilka razy pisał tutaj komentarze jak nie do fana, 3) jest facetem, 4) widział to na własne oczy. Dino, skurczybyku, już się nie wymigasz
↳ bedziewaspis jeszcze mu kwan posta polubił, to na bank dino
↳ stanjunhaostanreallove dlaczego twierdzicie, że to akurat Dino, a nie, no dajmy na to, Hoshi?
CZYTASZ
ᴏɴʟʏ ᴛʀᴜᴇ ᴘᴀɪʀɪɴɢ ─ junhao
Fanfikce❛Gdzie ship Juna i The8 zdobywa popularność, a chłopcy muszą sprawić, by wszyscy uwierzyli w ich prawdziwość ❜ początek: 12.04.2019 koniec: 12.09.2020 1#junhao - 25.04.2019 1#wonhui - 31.08.2019 1#wenjunhui - 10.04.2020 1#xuminghao - 15.12.2019 1#ju...