JUNHUI
Rozmowa zarówno z Mingyu jak i z Mingmingiem namieszała mi w głowie. Podczas gdy jeden mówił, że wcale nie muszę się zakochiwać i że to okej, drugi sugerował, że powinienem odwzajemnić uczucia Minghao. A najgorsze w tym wszystkim jest to, że oboje chcieli dobrze - w takim wypadku nie mogę po prostu wybrać "mniejszego zła".
Jednak najpierw postanowiłem upewnić się w pewnej sprawie.
Gdy tylko zapadła noc, cichutko wziąłem laptopa na kolana i zmniejszyłem jasność najbardziej, jak tylko się dało. Następnie upewniłem się, że mam wyłączony dźwięk i wszedłem w kartę incognito. Wolę by to, czego zaraz będę szukać, zostało pomiędzy mną a moim agentem FBI.
Wpisałem w wyszukiwarkę bardzo prostą frazę - jak sprawdzić, czy jest się gejem.
Od razu wyskoczył mi multum artykułów oraz dziwnych stron. Znalazłem nawet taką z nagłówkiem "jak sprawdzić, czy twój syn jest gejem". Zaciekawiony kliknąłem w ten link, jednak to, co zastałem, bardzo mnie rozczarowało. To była po prostu reklama jakiegoś badziewnego oprogramowania szpiegującego. Jak bardzo wyrodnym trzeba być rodzicem, by tak kontrolować własne dziecko?
Ostatecznie stwierdziłem, że jedyne, na czym mogę polegać, to test na orientację. Znalazłem pewien, który wydał mi się w miarę wiarygodny i przeszedłem do udzielania pytań.
Pytanie pierwsze - identyfikuję się jako: mężczyzna.
Pytanie drugie - w ciągu ostatnich dwóch tygodni czułem chęć odbycia prawdziwego stosunku płciowego z kobietą: żebym ja miał czas na takie wymysły. Oczywiście zaznaczyłem opcję nie.
Pytanie trzecie - w ciągu ostatnich dwóch tygodni doznałem podniecenia seksualnego względem mężczyzny: tak jak powyżej. Nie.
Pytanie czwarte - w ciągu ostatnich dwóch tygodni fantazjowałem o stosunku płciowym z mężczyzną: chyba jacyś zboczeńcy układali te testy, jeszcze jedno takie pytanie, a stąd uciekam.
Pytanie piąte - w ciągu ostatnich dwóch tygodni fantazjowałem o aseksualnych pieszczotach i/lub bliskości cielesnej z kobietą: no nareszcie coś delikatniejszego. Jednak nie, nie czułem takiej potrzeby.
Pytanie szóste - w ciągu ostatnich dwóch tygodni marzyłem o byciu w długoterminowym, romantycznym związku z mężczyzną: czasem zastanawiałem się, jak to byłoby mieć kogoś i nawet nie zastanawiałem się nad płcią tej osoby, więc chyba powinienem zaznaczyć tak.
Pytanie siódme - w ciągu ostatnich dwóch tygodni chciałem intymnie dotknąć kobiety i/lub się przed nią obnażyć: już mam dosyć obnażania się przede mną Minghao, jak na razie samemu nie chcę próbować tego typu rzeczy. Nie.
Pytanie ósme - w ciągu ostatnich dwóch tygodni fantazjowałem o aseksualnych pieszczotach i/lub bliskości cielesnej z mężczyzną: i tu mnie mają. Czasem, naprawdę tylko przez ułamek sekundy, zastanawiałem się, jak to byłoby się poprzytulać z takim, no chociażby, Hao, pobawić się jego włosami czy coś. To mogłoby być przyjemne. Ale to jedynie krótkie myśli. Mimo to chyba muszę zaznaczyć tak.
Pytanie dziewiąte - w ciągu ostatnich dwóch tygodni doznałem podniecenia seksualnego względem kobiety: a ci znowu o tym samym, gdyby nie fakt, że jestem już bliżej niż dalej, to zostawiłbym ten test. Nie.
Pytanie dziesiąte - w ciągu ostatnich dwóch tygodni marzyłem o byciu w długoterminowym, romantycznym związku z kobietą: tak jak w pytaniu szóstym. Tak.
CZYTASZ
ᴏɴʟʏ ᴛʀᴜᴇ ᴘᴀɪʀɪɴɢ ─ junhao
Fanfic❛Gdzie ship Juna i The8 zdobywa popularność, a chłopcy muszą sprawić, by wszyscy uwierzyli w ich prawdziwość ❜ początek: 12.04.2019 koniec: 12.09.2020 1#junhao - 25.04.2019 1#wonhui - 31.08.2019 1#wenjunhui - 10.04.2020 1#xuminghao - 15.12.2019 1#ju...