Csak sokkosan néztem őt. Nem tudom hova tenni most ezt a vallomását. Ez most meglepett.
- Tudod mit? Tegyél úgy mintha nem mondtam volna semmit. - rázta csalódottan a fejét.
- Ne, ne, ne! - mondtam gyorsan. - Ne mondd ezt. - fogtam meg kezét.
- Miért? Az imént tisztán és érthetően kijelentetted, hogy nem szeretsz. Neked ismerkedned kell. Inkább... - itt félbeszakítottam. De nem is akár hogy. Oda hajolva hozzá ajkaira tapasztottam az enyéimet. Kicsit meglepődött, de egyből viszonozta. Mohón faltuk egymást, mintha az életünk függne ettől. Harry lassan végigfektetett a kanapén, és így fojtattuk. Éreztem ahogy kezei a pólóm alá csúsznak, majd elkezdi feltűrni azt. A csóku kat csak annyira szakítjuk meg még levesszük egymás pólóját. Harry olyan 5 perc múlva elvál az ajkaimtól, majd az arcomon leresztül átmegy a nyakamig. Ennek következtében a hajába túrok és pár sóhajt engedek ki ajkaimon, a haját huzogatva. Nyakamról a melleimre megy át, ahol megszabadít a melltartómtól, majd miután ott is kiélvezkedte magát átmegy a hasamra, ahol egészen a nadrágomig csókolgat. Kínzó lassúsággal bontja szét farmerom, majd ugyan ezzel a tempóval húzza is le azt, a bugyimmal együtt. Ezután újra az ajkaimhoz hajol és csókokkap lepi be azt, miközben ujjai tiltott területen kényeztetnek. Lassan ő is megszabadul a nadrágjátol majd...
Folyt. Köv.
YOU ARE READING
A fehér farka ♡Harry Styles♡ ∆Befejezett∆
Fanfiction18+ jelenetek Trágár szavak Durva/véres jelenetek A story saját; felelösséget nem vállalok. Figyelmesztettelek.