37🔞

389 9 0
                                    

- Ralálkoznék vele, de nem itt. Írj neki egy találka helyet, én elmegyek veled, de ne add meg neki a ház címét. - döntöttem vegül el.
- Renben. - mosolyodott el, majd egy arcpuszi után be is ment. Szóval holnap. Fasza. Végül én is bementem a lakásba, egyenesen a szobámba, mivel Harry valszeg ott volt. Igezam is lett.
- Na? - kérdezte, mikor mellé feküdtem.
- Holnap találkozok az igazi apámmal. - sóhajtottam.
- És ez most jó vagy rossz? - kérdezte fölem kerekedve.
- Nem tudom. - karoltam át a nyakát.- De egyet tudok. - mosolyodtam el.
- Igen? - mosolyodott el ő is, egyre közelebb hajolva ajkaimhoz. - Mi lenne az? - kérdezte suttogva.
- Szeretlek. - húztam le őt teljesen, mire vadul ajkaimra tapadt.
- Én is szeretlek. - suttogtakét csók között, miközben levette a pólómat. Én is követtem a példáját, majd a nadrágok is ugyan erre a sorsra jutottak. Egy szál fehérneműben faltuk egymás ajkait. Harry kikapcsolta a melltartóm pántját, majd levette azt. Ezt követte a bugyim és az ő alsója.
- Biztos akarod? Tudod...azok után amit veled tettek... - motyogta bűnbánóan.
- Benned bízok. Tudom hogy te óvatos vagy. - simítottam kezeim az arcára.
- Szeretlek. - tapadt ajkaimra. Megereztem őtt ott lent, majd éreztem ahogy óvatosan belém hatol. Egy kicsit fájt, de nem mutattam ki, inkább ösztönöztem arra hogy mozogjon. Percekkel később szinte egyszerre mentünk el. Harry lihegve feküdt mellém, szorosan magához ölelve.
- Szeretlek.
- Én is téged. - nyomtam puszit ajkaira. Ezután csak pihiztünk és filmet néztünk a laptopon. Es ezt mind meztelenül. Nem vagyunk normálisak.
Folyt. Köv.

A fehér farka ♡Harry Styles♡     ∆Befejezett∆Donde viven las historias. Descúbrelo ahora