- Cal! Louis! - mosolyodtam el, mikor megláttam őket.
- Sziasztok. - mosolyodtak el. Lou segített Calumnak felállni, majd bemászni az ágyba.
- Minden rendben? - néztem rá, miközben fentebb ültem az ágyon.
- Persze. Túlélem. Veld?
- Én is jól vagyok. Mostmár. - kulcsoltam össze ujjaim, Harryével. Egészen 9-ig maradhattak a fiúk, mivel a doki szerint pihenésre van szükségünk. Louis egy csókkal köszönt el Calumtól, még Harry a csók mellé még szorosan meg is ölelt.
- Holnap minél hamarabb bejövö, hozok tisztaruhát és haza megyünk. - simította kezét az arcomra, majd egy újabb csók után elhagyták a termet.
- Nem gondoltam volna, hogy Louis legjobb barátja a vőlegényed. - mosolyodott el Calum.
- Én meg nem gondoltam volna hogy Louis meleg. Már nem azért, nem ítélkezek, csak kicsit meglepett a dolog. - eresztettem meg én is egy halvány mosolyot.
- Nem sokan tudnak róla. Régen sokat piszkálták ezzel, ezért csak a megbízható barátai és az anyja tud róla. Az apja nem tudja, mivel egy eléggé homofób ember. - forgatta a szemét.
- És a te...mármint a mi apánk? Ő tudja ezt? - kérdeztem bizonytalanul.
- Igen. Ahhoz képest nagyon jól fogadta. - mosolyodott el.
- Ő milyen? - kérdeztem rá. Erre ő mégjobban elmosolyodott.
- Éjjel nappal azért dolgozik hogy nekem jó legyen. Anyától is csak azért vált el, mert anya akarta. Teljesen összetört mikor megtudta hogy anya meghalt. És nem tudott rólad. Csak a temetesen tudta meg hogy van egy lánya. Az elején azt hitte nem az övé, hanem Wiliamé, de rákérdezett. Próbalt ő is keresni, sőt szerintem még most is keres...
Folyt. Köv.
CZYTASZ
A fehér farka ♡Harry Styles♡ ∆Befejezett∆
Fanfiction18+ jelenetek Trágár szavak Durva/véres jelenetek A story saját; felelösséget nem vállalok. Figyelmesztettelek.