1 HÉT MÚLVA:
Végre minden kész van. Beköltöztünk, berendezkedtünk és a környéket is felfedeztük. Az emeleten csak egy nagy szoba van, ami a miénk, ehhez van egy gardrób és egy nagy fürdő, amiben van egy kád és egy zuhanykabin is. A szobában van egy hatalmas ablak, amin keresztül látni lehet a tengerpartot. Elképesztő a hely. Es ez a meleg... Nincsenek rá szavak. Imádom ezt a helyet, és Harry is. Mára csak a pihenést terveztük, mivel nagyon zsúfolt hétvégénk volt, és ideje kipihenni ezt.
- Nanc! - szólított becenevemen.
- Igen? - robogtam le a lépcsőn.
Ma Harry beparancsolt a szobába, mivel meglepetést akart csinálni nekem. A lenti rész tele volt gyertyákkal és rózsákkal. Harry a rózsaszirom kör közepén volt, féltérdre ereszkedve, egy gyűrűvel a kezében. Azt hittem álmodok. Szemembe könnyek gyűltek.
- Te jó ég. - kaptam kezem a szám elé.
- Tudom hogy kicsit korai ez az egész, de egyszerűen érzem hogy itt az idő. Nem tudom elképzelni mással az életem, csak veled. Nem élnem túl ha elhagynál. Szeretném összekötni veled az életem. Tőled akarok gyerekeket, téged akarlak magam mellett tudni életem vegéig, nem mást. Ezért meg szeretném kérdezni: Leszel a feleségem? - kérdezte, reménnyel teli tekintettel. Alig bírtam megszólalni, de kinyögtem a varázsszót.
- IGEN!!! - mondtam, térdre rogyva. Harry mosolyogva húzta az ujjamra a gyűrűt, majd hosszasan megcsókolt...
Folt. Köv.
YOU ARE READING
A fehér farka ♡Harry Styles♡ ∆Befejezett∆
Fanfiction18+ jelenetek Trágár szavak Durva/véres jelenetek A story saját; felelösséget nem vállalok. Figyelmesztettelek.