44

181 7 0
                                    

Mikor Jay megérkezett mindenféle vizsgálatot elvégzett, amit ott helyben eltudott, de nem jutott valami sokra, ezért bementünk a rendelőjébe. Ott elvegzett még pár vizsgálatot, de nem sokra mentünk azzal se.
- Jó, utolsó lehetőség, ha ez se válik be akkor tényleg nem tudom mi ez. - sóhajtott gondterhelten, majd a fiókjában kezdett kutakodni. Másodpercek múlva előhúzott egy terhességi tesztet.
- Ezt csináld meg. Több ötletem nincs. - csakbóli tottam, majd meg is csináltam. A dobozán azt írta, hogy kell várni pár percet, még kimutatódik az eredmény, ezért vártunk. Harry a rendelő előtt kellett várjon, hogy ne legyen lábalatt. Vártunk. Ekkor kimutatta az eredményt. + Azaz pozitív. Hatalmasat sikítottam, mire a rendelő ajtaja kivágódott és Harry rontott be rajta aggódó tekintettel.
- Mi történt? - sietett hozzám, mire én a nyakáva ugrorram.
- Harry várj itt két percet még, Nancy te meg gyere velem. - intett Jay, majd bevezetett egy terembe.
- Megcsinálom az ultrahangot. Oké. Kinyomtatom és azt add oda Harrynek.
- Jay, Harry farkas. Mi van ha hallgatózik? - kerdeztem, mire Jay elmosolyodott.
- Az épület falai olyan anyagból vannak amik valamilyen szinten semlegesítik a farkas erőt, így nem tud hallgatózni. - bólintottam. Jay felkente a zselét a hasamra, majd rárakta az ultrahang képet.
- Az ott a kicsi - mosolyodott el, egy pontra mutatva.
- Kinyomtatom a képet és mehetsz is. - mosolyogott, maj ment is.
Folyt. Köv.

A fehér farka ♡Harry Styles♡     ∆Befejezett∆Onde histórias criam vida. Descubra agora