42

191 5 0
                                    

Bent Louis állt az ajtóban, karbatett kezekkel, de láttam rajta a megnyugvást mukor beléptünk az ajtón. Megjegyzem csak úgy mellékesen hogy 10 el volt múlva. Mielőtt Louis akármit is mondhatott volna Calum szorosan magához húzta a kistermetű srácot.
- Ne haragudj hogy ilyen későn értünk haza. - suttogta Louis fülébe.
- Semmi baj. - fúrta fejét Cal mellkasába. Lekaptam a cipőmet, majd magára hagytam a két fiút és a szobámba mentem ahol Harry is tartózkodott. A kenőcs már az éjjeli szekrényre volt készítve. Én csak oda mentem Harryhez, majd szorosan magamhoz öleltem, pont mint Calum Louist.
- Hé, mi a baj? - kérdezte a hajamat cirógatva, mire megráztam a fejem.
- Csak kellett egy nagy ölelés. - néztem rá mosolyogva.
- Biztos? - simította kezét arcomta.
- Biztos. - pusziltam bele a tenyerébe. - Akkor bekened? - utaltam a fájó csípőmre. Amúgy már türhető, csak nem tudom hogy azért-e mert megszoktam a fájdalmat, vagy mert tényleg múlik. Levettem magamról a nadrágom, majd ráhasaltam az ágyra. Harry óvatosan másszírozta a csípőmbe a krémet.
- Csodás kezeid vannak. Mondtam már? - kérdeztem mikor abbahagyta és mellém feküdt. Nem, de a nyögéseid alapján rákövetkeztem. - húzta berverz mosolyra ajkait.
- Fúj!!! - csaptam a mellkasára, ő meg csak nevetett, miközben egy cuppanós puszit nyomott az arcomra. Én csak elmosolyodtam gyerekességén. Ekkor...
Folyt. Köv.

A fehér farka ♡Harry Styles♡     ∆Befejezett∆Where stories live. Discover now