- Miért vagy ilyen közvetlen velem? - kérdeztem, szerintem jogosan.
- Hiszel az Első látásból szerelem-ben? - tette fel hirtelen a kérdést, amit nem tudtam hova tenni.
- Hogy őszinte legyek nem. Mert ha "beleszeretsz" - tettem idézőjelekbe - abba a vslakibe akkor csak a külsejébe szeretsz bele, és nem a belsejébe. - magyaráztam.
- De ha beleszeretsz a külsejébe akkor kíváncsi leszel a belsejére. Ez oda vezet hogy megakarod ismerni azt a valakit. És legtöbb esetbe minden Happy lesz.
- Jó dolog hogy igy érzel, mert ez a kedvességedet tükrözi...de nagyon sok esetben valamelyik fél megunja a másikat, ami persze szakitáshoz, vagy legrosszabb esetben megcsaláshoz vezethet. Én nem tapasztaltam ilyet, de egy régi ismerősöm igen. - magyaráztam el az én szemszögemből is a dolgokat. - De amúgy ez hogy kötődik a kérdésemhez? - célzok az első kérdésemre amit feltettem neki.
- Mindegy. - rázta szomorúan a fejét.
- Nem, nem mindegy. Mostmár mondd meg! - bíztattam.
- Jó, de ígérd meg, hogy nem raksz ki. - szabta meg a feltételt, mire csak bólintottam.
- Azt hiszem beléd szerettem. - nyögte ki. - És nem csak a külsődbe. Nem mindtha az nem lenne sexy. De aranyos lány vagy. Tényleg. És jobban meg akarlak ismerni. Csak nem akartam elsietni a dolgot, azzal hogy most mondom el mind ezt. - magyarázta, de én csakk sokkoltan meredtem rá.
Folyt Köv.
YOU ARE READING
A fehér farka ♡Harry Styles♡ ∆Befejezett∆
Fanfiction18+ jelenetek Trágár szavak Durva/véres jelenetek A story saját; felelösséget nem vállalok. Figyelmesztettelek.