- Többet kéne az én pólómban legyél. - mosolyodott el Harry, miközben átkarolta a derekam, a vízzel és a pirulával a kezében. Én csak elmosolyodtam, majd elvéve a gyógyszert, bevettem azt majd letettem a poharat a pultra.
- Miért kéne többet lennem a pólódban? - kérdeztem egy csínytalan mosollyal, miközben átöleltem a nyakát.
- Mert qurvára beindít a látványa. - markolt a fenekembe. Erre csak felkuncogtam, majd nekidőltem a mellkasának.
- Fáradt vagyok. - motyogtam. Pedig még csak 8 óra. Ilyenkor még pörgök.
- Gyere pihenjünk es majd holnap elviszlek életed legjobb randiára. - mosolyodott el, mire én is viszonoztam gesztusát.
- Benne vagyok. - öleltem át a derekát, majd egy puszit nyomtam az arcára. - Gyere, megmutatom hol van a szobám. - fogtam kezeim közé az ő nagy mancsát. Felvezettem őt az emeletre, ahol a szobám volt. Mikor bementünk Harry rendesen körbenézett. A szobám így nézett ki:
Az a fotelke amúgy kihúzható, de szerintem mióta megvan csak egyszer húztam ki, akkor is azért mert kiváncsi voltam hogy hogyan mutat.
- Ha vársz két percet akkor kihúzom az ágyat. - indultam meg, de elkapta a kezem.
- Te fáradt vagy. Majd én kihúzom. És mielőtt kifogásokat keresnél , miközben felsorolod azokat kihúzom. - tartott vissza, majd az ágyhoz ment és ki is húzta. Így se lett nagyobb sokkal, de legalább egymás mellett tudunk aludni...
Folyt. Köv.
YOU ARE READING
A fehér farka ♡Harry Styles♡ ∆Befejezett∆
Fanfiction18+ jelenetek Trágár szavak Durva/véres jelenetek A story saját; felelösséget nem vállalok. Figyelmesztettelek.